There was an error in this gadget

Wednesday, February 08, 2012

Perfume buat korang konfident?

Setuju dengan tajuk aku kt atas tu?
sbb aku rasa sekarang nie perfume atau pun dengan bahasa 
saintifik melayunya pewangi harian dah 
menjadi antara benda yang paling wajib kene pakai setiap hari. 

tak kisah la perfume korang tu jenis yang korang beli kt kaunter beratus ringit, 
atau yg berbelas ringgit, atau jenis AAA atau jenis yg miniatur atau jugak yg calit2.. 
yang penting benda tu perfume. 

Bagi aku bila aku pakai,,, aku rasa mcm konfident tu dtg skit. 
nk2 bila ada kwn2 tgur.. "u pakai perfume apa eh?"
mmg senyum monyet aku lps tu.. hiks!!!

bila aku x pakai pulak.. aku rasa mcm ada benda kurang. 
konfident pun xde. sekejap2 nk cium tiak sndri. 
risau weh tkot bau keti time jumpe ngan org. 
*boleh jadi buah mulut orang tuk setahun.. mungkin lebih!* 

tp ada jugak jenis orang yg x kisah dengan perfume. 
mcm kwn aku sorang... die just pakai cologne je. 
aku tnya x pakai perfume ke? 
die kata kalo pg keje die mmg x pakai.. mmbazir... 
sbb die ckp org2 office je bau... kalo outing bru die pakai perfume. 
hehehe.. menarik pemikirannya. 

macam aku pulak lain. 
aku x pnh ckup ngan satu perfume. 
mesti kene ada sekurang2 nya 3. 
hahahaa
mcm sekarang nie aku pakai Gucci Guilty, Raplh Lauren & Issey Miyaki, 
ari tu ada Dunhill Desire. tp dah bg org. (ciss!!!) 
so... ikut mood lah. hari2 tukar.. 
x pnh stick ngan satu brand. hahahahaha




so mcm korang apa pilihan perfume korang? share mana yg bau die best. 
aku nk carik sample nnti. hahahahahhaa

~ yang mmg kaki perfume
aDfeez. 



always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...