There was an error in this gadget

Thursday, August 12, 2010

Salam Ramadhan dr Belalang....

sudah sehari Ramadhan bermula....
tp yg dudukkt Brunei bru nk stat esok!!


walaupon bru sehari.... bunyi mercun dah detum2... 
walaupon bru sehari.... masjid x pnuh da mcm dlu2...
walaupon bru sehari.... da feeling nk rayer....




x kisah la.. janji bulan Ramadhan kita sama2 tingkat prestasi, kurangkan kontroversi...dan jauhi segala perkara yg mmbatalkan puasa...

tahun nie pasang azam : nk puasa penuh... nk tarawih penuh... nk pahala penuh...
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL- MUBARAK 


always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

14 rakyat jelata:

Ieda Al-Habsyi said...

salam ramadhan buat belalang sekeluarga :)

beLalanG said...

ieda ¬> mekasih ieda.... nnti raya...
kita maap2an k... kita tukar duit rayer.. heheh :P

E.d.Y said...

selamat berpuasa..amboi..sampai 3 pics letak

beLalanG said...

edy ¬> gmbr tu die sekali ....:P

taqo said...

Salam Ramadhan juge utk bllg.
Pose penuh ye.jgn miss2.. :D

E.d.Y said...

3 in 1 ek?

belalang hijau said...

salam belalang,belalang pun nak ucapkan slmt berpuasa kpd belalang.semoga belalang dan belalang dapat same2 menempuhi cabaran d bulan ramadhan ini.samesemoga belalang dan belalang akan terus membelalangkan diri kita yg belalang ini demi belalang sejagat...hahaha

(aku pun dah pening ape aku ckp nih...)

beLalanG said...

taqo ~> kalo bllg puasa pnuh,,, dpt wet rayer x dr taqo???? hihi :P

beLalanG said...

edy ~> lbh kurang la.. mcm milo 3 in 1 :P

beLalanG said...

belalang ~> hahaha... itulah bllg pun smkin pning dengan bhs ibunda kita wahai belalang... agak2 kalo ada yg mencemar duli bhs ibunda kita.. mcmana ya....
(bila prut lapa.. otak merepek) :P

apiih said...

sm berpose bllg..waaah.smkin stylo skrg ni erk ;p

beLalanG said...

apiih ¬> hahaha.. xde maknanya.....
slmt berpuasa juga apiih :)

Abg Din said...

hai belalang...

bulan posa last year, rasanya abgdin bg hadiah contest baju kan...

ermmm, kejap je dah puasa balik kan...

selamat berpuasa....

beLalanG said...

abg din ¬> haah... bllg nk tmpah kain tu buat bju raye.... tp.. da lmbt.. suma xnk amik dah... huhu
tahun dpn la kot..:(

oh slmt berpuasa juga abg din

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...