Thursday, August 12, 2010

Salam Ramadhan dr Belalang....

sudah sehari Ramadhan bermula....
tp yg dudukkt Brunei bru nk stat esok!!


walaupon bru sehari.... bunyi mercun dah detum2... 
walaupon bru sehari.... masjid x pnuh da mcm dlu2...
walaupon bru sehari.... da feeling nk rayer....




x kisah la.. janji bulan Ramadhan kita sama2 tingkat prestasi, kurangkan kontroversi...dan jauhi segala perkara yg mmbatalkan puasa...

tahun nie pasang azam : nk puasa penuh... nk tarawih penuh... nk pahala penuh...
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL- MUBARAK 


always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

14 rakyat jelata:

Ieda Al-Habsyi said...

salam ramadhan buat belalang sekeluarga :)

beLalanG said...

ieda ¬> mekasih ieda.... nnti raya...
kita maap2an k... kita tukar duit rayer.. heheh :P

E.d.Y said...

selamat berpuasa..amboi..sampai 3 pics letak

beLalanG said...

edy ¬> gmbr tu die sekali ....:P

taqo said...

Salam Ramadhan juge utk bllg.
Pose penuh ye.jgn miss2.. :D

E.d.Y said...

3 in 1 ek?

belalang hijau said...

salam belalang,belalang pun nak ucapkan slmt berpuasa kpd belalang.semoga belalang dan belalang dapat same2 menempuhi cabaran d bulan ramadhan ini.samesemoga belalang dan belalang akan terus membelalangkan diri kita yg belalang ini demi belalang sejagat...hahaha

(aku pun dah pening ape aku ckp nih...)

beLalanG said...

taqo ~> kalo bllg puasa pnuh,,, dpt wet rayer x dr taqo???? hihi :P

beLalanG said...

edy ~> lbh kurang la.. mcm milo 3 in 1 :P

beLalanG said...

belalang ~> hahaha... itulah bllg pun smkin pning dengan bhs ibunda kita wahai belalang... agak2 kalo ada yg mencemar duli bhs ibunda kita.. mcmana ya....
(bila prut lapa.. otak merepek) :P

apiih said...

sm berpose bllg..waaah.smkin stylo skrg ni erk ;p

beLalanG said...

apiih ¬> hahaha.. xde maknanya.....
slmt berpuasa juga apiih :)

Abg Din said...

hai belalang...

bulan posa last year, rasanya abgdin bg hadiah contest baju kan...

ermmm, kejap je dah puasa balik kan...

selamat berpuasa....

beLalanG said...

abg din ¬> haah... bllg nk tmpah kain tu buat bju raye.... tp.. da lmbt.. suma xnk amik dah... huhu
tahun dpn la kot..:(

oh slmt berpuasa juga abg din

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...