There was an error in this gadget

Sunday, August 28, 2011

BEndera & Ketupaat 2011.

eleh... aku tau korang msti da expect entri nie..
yela kot.

dah "berkurun" blog x berupdate... tetibe.. tetibe.. x semena2..
ada update..,
sah2 la entri raya kan an an?

*klise

x kisah la.. janji aku ada ucapan raya buat korang2 sume... *ko ada?

oklah... sempena mena Raya tahun nie yang disambut sekali dengan Merdeka..
aku nk mengucapkan..



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MERDEKA

kepada semua masyarakat islam di Malaysia dan luar Malaysia yang smbut Raya.
*terutamanya yang bc belog kiub aku..* <<<< mmg aku syg korang ketat2 >.<

yang bru nk balik kg tu.. bliklah.. elok2
yang da blik kg tu.. sila buang perangai bandar anda tu yer... x perlu nk bermalas sangat
bangun smpai tengahari.. pokk dahi tu satg bru tau..
yang da rajin tu.. jalan x ingt orang blkg lak... makan tu berpada2..
kang dek penangan makanan raya, x semena2 korang tmph tandas restroom tuk sebulan punya!!!!

oklah... bosan kan ucapan panjang2.. korang da besa.. jaga diri sndri la weh.
sume da blh kawen kot. apa pun selamat hari raya ketupat dan bendera malaysia.
*agak menarik bila aku tgk bendera malaysia ada hiasan labuci ketupat!!!!! - kreatifnye~!!!! T_T

~yang sambut raya tahun nie.
aDfeez.



always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

14 rakyat jelata:

ChaCha said...

selamat2 :)

ADfeez said...

cha ~> selamat hari raya juga :)

mr.syazwan said...

S
E
L
A
M
A
T

H
A
R
I

R
A
Y
A

M
E
R
D
E
K
A


=_=

hysman said...

saye juga menyambut raya tahun ni.. insyaAllah.. hehe..
salamn lebaran.. :)

ADfeez said...

mr syazwan ~> hahahaha dah lama x tgk wan buat cmtu..:)
salam aidilfitri merdeka wan :)

ADfeez said...

hysman ~> bagus.. salam lebaran :)

izzysabki said...

maaf zahir dan batin pis:)

:: hayati :: said...

slmt hari raye gak wt bllg...hehe

minx ampun segala salah n silap yg pasti di wt atau ter wt yerrr....

delarocha said...

salam lebaran bro

ADfeez said...

hayati ~> selamat hari raya gak tuk hayati...:)

ADfeez said...

delarocha ~> salam aidilfitri too :)

ADfeez said...

izzy ~> selamat hari traya jugak geng ;)

macam ku kata said...

sangat expert..hahha...selamat hari raya..(salam kenal)

ADfeez said...

macam ku kata ~> hahahaa.. selamat hari raya juga... salam kenal :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...