There was an error in this gadget

Saturday, July 09, 2011

something that we not proud of ~

kecoh pasal isu pembersihan ni kan...
mls aku nk komen apa2.. 
tp rata2 ramai yg sakit hati.. 
kerana byk urusan yang tergendala
dan juga byk benda yg effect
akibat dr bahana pembersihan ni...

sudahlah dipampangkan di berita dan akhbar utama..
kini cerita tntang ini boleh didapati
di luar negara.. 



orang lain bc cerita kita pun dorang pelik...
" what is Coalition for Clean and Fair Elections
and why the named it as CLEAN?"

~yang suka melakukan pembersihan
aDfeez


always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

8 rakyat jelata:

Zulfikar Hazri said...

bernas!!!!!


BERSIH NYUSAHKAN RAKYAT!!!


org yg duk KL pahamla kesusahan dia.. elok2 boleh aman damai pegi shoping, dah jadi hamjadah lak duk umah je..

ADfeez said...

ikar ~> tau xpe... yg plg x pahamnya.. kita yg melayu nie ikut je telunjuk bangsa asing.. !!!

Bulan said...

memalukan je.tgk la efek pd ekonomi nati. =)

ADfeez said...

bulan ~> itulah kan... ermmm tgklah... tgklah...:P

Edy Zaidi said...

malas nak fikir

ADfeez said...

edy ¬> samalah... !!!

Oasis said...

Cam ne la kita nak berrsihkan negara kita plak setelah berita cam tu keluar,

ADfeez said...

oasis ~> entahla.. yg pasti nama negara dah tercemar.. kalo pelabur tarik balik dana dan modal dlm negara.. sapa nk jwb?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...