There was an error in this gadget

Thursday, April 08, 2010

TidUr deNganku... atau MAti...

Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan.
Sampai jer di tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya..
Lelaki Inggeris : Sama², tapi anda harus membalas budi..
Wanita : Bagaimana?
Lelaki Inggeris : Tidur dengan aku....
Wanita : Tak guna, kau ingat aku pelacur?! Tidak!!
Lelaki Inggeris : Baiklah kalau begitu..
Lelaki Inggeris itu melepaskan semula wanita itu.

Di tingkat 50, seorg lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu.
Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya..
Lelaki Perancis : Sama², tapi anda harus membalas budi..
Wanita : Bagaimana?
Lelaki Perancis : Tidur dengan aku...
Wanita : Tak guna!! Aku tak mahu!
Lelaki Perancis : Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu..

Lelaki Perancis itu melepaskan semula wanita itu. Dari tingkat 50, 40.. dan 30, tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap wanita itu.Wanita itu mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut.

Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu.
Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanita itu terlebih dahulu berkata-kata..

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya.. Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan anda..
Lelaki Arab : Astaghfirullah..
(lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut..)

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

7 rakyat jelata:

apiih said...

hahaha..malang tidak berbau..uhuhuhu

Mazru Majid said...

hahaha..kesian..

taqO said...

buat keputusan berdasarkn pengalamn lalu tidak bagus? cmtu? :)

:: hayati :: said...

haha kesian......

mazru: komen same......huhu

mohdandmeriam said...

salam bllg..hebat ya wanita tu jatuh 10 tingkat tak cedera..agaknya wanita tu bersayap macam belalang kot..hehehe

E.d.Y said...

kat tingkat yg xde org sambut tu mesti org Malaysia yg duduk..org Malaysia pentingkan diri sendiri...hehe

rizal jabai said...

huuu...kasihan..ape yg kita harapkan x semestinya kita dapat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...