There was an error in this gadget

Saturday, May 15, 2010

KIsaH hanTu....

Tiga ekor hantu sedang bertenggek kat dahan pokok..
Tiba-tiba hantu 1 berkata kepada hantu 2 & 3..
Hantu 1: Awak nampak tak rumah kat hujung kampung tu?
Hantu 2 & 3: Nampak..
Terus hantu 1 terbang ke arah rumah itu dan 15 saat kemudian dia kembali dengan darah yang penuh di mulut dan gigi...
Hantu 1: Satu rumah 2 dah saya kerjakan....

Kemudian hantu 2 berkata pula.. Awak nampak tak kampung kat hujung tu?
Hantu 1 & 3: Nampak...
Hantu 2 terus terbang ke arah kampung itu.. 10 saat kemudian dia kembali dengan darah yang penuh di mulut dan gigi..
Hantu 2: Satu kampung tu dah saya kerjakan..
Kemudian hantu 3 pun terus terbang tanpa berkata apa2...

3 saat kemudian dia kembali dengan darah yang penuh di mulut dan seluruh muka..
Kemudian dia berkata..
Hantu 3: Awak nampak tak pokok kat sana 2?
Hantu 1 & 2: Nampak..
Kemudian hantu 3 berkata..
Hantu 3: Errrkkk... tadi saya tak nampak...(bercakap dgn pnuh sopan & kesusilaan)

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

16 rakyat jelata:

apiih said...

kirenyer anto no 3 terlanggar pokok laa????hahahahahahaha

Nuraisyyah said...

hahahah..ksian hantu no3..:D

E.d.Y said...

haha..mmg sengal2 hantu2 skrg

BELALANG said...

apiih ~> PANDAI PUN.. ;)

BELALANG said...

nurasiyah ~> antu xyah ksian... :P

BELALANG said...

edy~> dlu depa x p skolah kot.. tu yg sengal2 ubi tuh! ;P

mohdandmeriam said...

salam bllg..nampaknya hantu yg tak bersekolahlah ya yg rugi..berdarah terlanggar pokok..hehehe

BELALANG said...

makcik yam~> hahaha.. nmpknya begitulah.... hehe

:: hayati :: said...

bllg da kena tag tau......plsssss wt sblm tarih tutup........huhu

Mazru Majid said...

hehehe..kelakor

BELALANG said...

yatie~> ye ker??? sat nk p tgk. ;)

BELALANG said...

mazru~> hehehe... indeed ;)

From The News said...

kekehekeke..bila baca byk kali baru paham!

belalang hijau said...

seb bek belalang tak post story nih gak aritu...klu tak same lagik kita..

huhuhu...

BELALANG said...

ftn~> u r not the only one yg bca sekali... bllg pun bca byk kali.. heheh
;)

BELALANG said...

bllg ijau ~> ala.. letak je... kata kembar kan?
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...