There was an error in this gadget

Friday, July 16, 2010

Bapak buat silap MAta!!!!



 Malam tu, sepasang suami isteri dah bersiap-siap nak masuk ke bilik tidur bila tiba-tiba mereka terdengar suara anak bongsu mereka menangis. Mereka pun pergi mendapat anak itu lalu bertanyakan kenapa dia menangis.. Si anak menjawab dia tertelan duit syiling lima sen dan sekarang dia takut akan mati sebab tertelan duit tu, lalu terus menangis teresak-esak.

Si ayah yang buntu nak memujuk anak itu tiba-tiba teringat duit dalam poket seluarnya lalu mengeluarkan duit lima sen. Kemudian si ayah berpura-pura membuat magik dan mengeluarkan duit lima sen dari telinga anaknya. "Ha, kan ayah dah keluarkan ni." Si anak teruja dan terus berhenti menangis. Sepantas kilat anak itu mengambil duit lima sen itu dan menelannya lalu berkata, "Buat lagi sekali ayah." 

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

18 rakyat jelata:

belalang hijau said...

hahaha lain kali ajr ank betul2...
budak2 bukan tau hape...
kuikuikui

Mazru Majid said...

ahahha bahaye la pulak.. :)

:: hayati :: said...

ha, tu la menipu lg ye bapak.......huhu

apiih said...

hahaha..suke betol ank tu ngan magik,rasenyer bsr nnti ank tu nk jadik ahli silap mata

ezam said...

belalang belalang...lenkali nk makan jgn duwet 5 sen...


lima posen terussssss~


ngehngehngeh!

Lelaki Ini said...

hhahaha...
bodonyew anak diew!

intan said...

hahaha..
aiyok..abis la..

beLalanG said...

belalang : ha... tu lah.. ajar btul2 kt anak buah cheq tu!!! jaga leklok :P

beLalanG said...

mazru ~> mmg bhy... hihi
jgn buat gitu ke anak demo k.. :P

beLalanG said...

yatie ~> anak die lg bijak kan? :)

beLalanG said...

apiih ~> ye kot... nnti da besar die leh telan 50 ribu ... n kuakan dr tinge die.. for real! :P

beLalanG said...

ezam ~> ok.. bak sini 50sen! :P

beLalanG said...

lelaki ini ~> bukan bodo.. cuma teruja die... heh :)

beLalanG said...

intan ~> aiyookkkkk cmne tu??? hehe :P

mohdandmeriam said...

salam bllg..itulah dizaman moden ni jangan nak menipu..itulah jadinya ..

E.d.Y said...

nasib la duit tu kecik..kalau die telan rm100...ruginye...

beLalanG said...

cikyam ~> tipu sunaaatttt ! :P

beLalanG said...

edy ~> cmne nk telan duit kertas bro oi???? ngeh ngeh ngeh :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...