There was an error in this gadget

Tuesday, July 06, 2010

Time to change!!!

Seharian duduk di OPis... byk keje yg melampau2... tp gossip tetap no 1!!! hahahah

*tah apa2 tah bllg nie.. org kasi keje pun nk bising.. org x kasi keje pun die bsing..:P
tp bila da xde keje... bllg mmg pandai crik keje!!! hahahaa.. cth sperti di bwh! :D

cak cak... tom tom bak!!! :P

Bila da keje nie... imej suma nk kene jaga.. da xleh nk roxx2 da kt opis... nnti org ckp mcm kera sumbang
kambing masuk kandang harimau mengembek...
NAk nak pulak.. bllg bekerja kt bank. lg la imej yg kene tonjolkan pun kene konservatif je...
Exceli.. apa konservatif nie??? heh.. ada rasa2 mcm KFC yg bru tu ker???

pernh sekali bllg buat rmbut pacak tinggi mcm trojan tu...
perghhh kene perli smpai hari nie kot~
mcm2 org sindir :
  • ko nie dtg dr planet mana??? :P
  • wiush.. sejak bila menara klcc tumbuh kt kepala kau???
  • U nie x tdo ke setting rambut cmne???
lucukan??? n ada sekali bllg pakai bju merah mcm lmpu traffic light tu.. mmg kene perli la.. haha
merahnya mak ngah!!! si0t lah weiiii !! :P


Jadi.. sila masuk kelas sahsiah rupa diri untuk diri belalang n org2 yg x tau etika berpakaian di tmpat keje...
ada ka ptut pakai baju jarang (terbeliak Biji mata tengok!! ) kt opis.. whoaaa.. ptutla keje x siap2 kan... ngeh ngeh ngeh ! :P

smlm p gunting rambut.... kasi ringan skit kepala nie.. hehe..
hari nie.. rmbut da bru..tp still kene perli lg...
"eh ada org bru la..."!!!! 

apa perbezaan antara 2 gmbr ini???? cuba teka? :P



always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

12 rakyat jelata:

xazryx said...

perbezaan antara dua gambar itu adalah terang dan gelap .haaahh .

beLalanG said...

xazryz ~> ya tpt sekali!!!!
soklan sng bukan?? so xde hadiah.. hahahah :P

Cik Mimie Hanimi said...

byk perbezaan la belalang...
kne buat contents ni...
hehehe

~nEeYsA~ said...

gmbr d sblh kiri tu ade tali beg ke hape yg kaler itam tu..
yg sblh knan xde..
hikhik

apiih said...

ehhh..ni bllg ker??apsal muke cam manusia dan bukan bllg yg ku tahu slm ni yg macam kamen rider tuh????ahahaha

Mazru Majid said...

salam..

oh kamu la belalang ye..hehehe

E.d.Y said...

kenapa suka buat mulut macam tu??hahaha

beLalanG said...

cik mimie.. mudah sgt nk buat contest.. kene tgu yg susah2 skit.. :P
heeee

beLalanG said...

neesya ~> aha!!! anda mmpunyai mata yg bagus sekali :D

beLalanG said...

apiih ~> sat arr... bllg x transform lg... ngeee~ :P

beLalanG said...

mazru ~> yap... this is me.. biasa je orangnya :)

beLalanG said...

edy ~> thats the same question my mom ask when she saw this pics... hahahah :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...