There was an error in this gadget

Thursday, April 07, 2011

bercumbu~


milah, yang telah lama tinggal di kota pulang ke kampung dan bertemu pujaan hatinya, mamat yang bekerja sebagai petani. suatu senja, ketika sedang berjalan jalan dan menikmati pandangan desa, mereka melihat 2 ekor kerbau saling bergesek gesekkan hidung dan kerana lama memendam rindu, mamat berkata dengan nada mememancing... ''rasanya saya juga teringin melakukannya.'' sambil memandang minah dengan mesra.'' silakan.'' balas minah '' kan kerbau-kerbau tu milikmu........



always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

14 rakyat jelata:

Mr feckry said...

jangan la meniru haiwan

ADfeez said...

mr feckry ~> hahaha.. kemaruk sgt kot :P

eRza farEeha said...

adehh..lembu pon bercumbu..ahaks

Sharifah Farah Syed Mokhtar Al-Zawawi said...

hahaha..mamat tue ade mksd terisrat tue

sissyira said...

salam

huhukkk..x suke kerbau..wahwahwa...

Nora Shahaira said...

hik hik...buwok aaaa..

akak nora nak tanya..jumpa nama awak kat shoutbox donlod dvd tu..macma nak donlod ek..macam2 dia minta..

mr.syazwan said...

kerbau ni sejibon mcm dalam filem CUN!

=_=

ADfeez said...

erza ~> lembu pun sangap jugakkkkkkk hahahah :P

ADfeez said...

sharifah farah syed mokhtar alzawawi (panjangnya nama awk :P)
hehehe.. tulah.. bhy kan... double meaning ayt die tu :P

ADfeez said...

sisyira ~> erk.. napa x shuker??? hehehehe..:)

ADfeez said...

nora ~> hehhe...

ntahlah kak.. sy pun x donload lg... tatau jugak nk donload cemana.. akak masuk je laman web syok.org.. kt sana mcm2 cter leh donload :)

ADfeez said...

mr syazwan ~> tgk cunnnnn x hajakkkkkkk :P

Zulfikar Hazri said...

tajuk panasssssss

ADfeez said...

zulfikar ~> saja je tajuk bikin onar.. hahahah :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...