Sunday, May 15, 2011

Congratulations to me...~ ^^

15 mei 2011... bersamaan hari ahad
maka bergelar graduan lah aku
selama 2 tahun aku meneran memulas kepala
akhirnya aku berjaya 
menamatkan pelajaran aku
sekaligus memegang gelaran seorang graduan ipta

alhamdulillah aku bersyukur ke hadrat-Nya
dan kepada kedua orang tua ku..
juga tenaga pensyarah dan kwan2 aku...
kerana berkat doa dan pertolongan mereka...
aku gigih dan teruskan usaha hingga ke hari ini...

my friend n her mom together with me n my mom... my mom kaler oren...
ya Allah... muka aku mcm kueh pao..!!!! 




frienship forever guys!!!

gmbr yg last tu.. sumpah aku pun nk gelak bila tgk.. hahahaha
tatau knp cmtu..
mgkin sbb da panas sgt.. tp paksa diri nk senyum
sudahnya beginilah hasilnya... 

~ yang x tahan panas tadi...
bba(hons) operations management.. 
aDfeez. 



always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

22 stalkers baik hati komen:

Nazifa M.Zali said...

tahniah aD!!!

Unknown said...

tahniah yer sebb sudah bergelar graduan.. semoga successs lgi yeah selepas nie..

Firdaus Life said...

eh da grad ke ? tahniah broo :)

aDfeez said...

cik bulan ~> thanks... hehehe....:D

aDfeez said...

cucu umie ~> thanks cu.... smoga awk pun cpt2 bergelar graduan :D

aDfeez said...

freaky ~> haah.. thanks... bro bila lg? ;)

BudakCHOCO Official Blogger said...

tahniah :)

ejoy said...

tahniah bro

aDfeez said...

budak choco ~> thanks..... heheh ;)

aDfeez said...

ejoy ~> thanks ejoy....:)

mrs eyza said...

tahniah AD akhirnya bergelar seorang graduan...


pstt : ayat macam kueh pao tu etak boleh blah laa..AD buat faiz nak sengih sorang2 jerrr hihi

Fariehan Ibrahim said...

thniahhhh uncleeee~! :DD

AH7 said...

congrats bro~~~

aDfeez said...

far_east ~> hehehe... mmg mcm pao pun faiz.. hehehee... mai gelak sama2 :)

aDfeez said...

fariehan ~> thanks.....
mana bunga uncle????

aDfeez said...

aH 7 ~> thanks bro... present tade? :P

Pesona Algebra said...

bestnyaaa . Depa dah konvo

Cik Mimie said...

tahniah en.aD =)

aDfeez said...

pesona algebra ~> hehehe... u bile lagi? :)

aDfeez said...

cik mimie ~> thanks cik mimie.. bunga tade? :P

cik azeya said...

tahniah kamu. :)

aDfeez said...

cik azeya ~> thanks so much!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...