There was an error in this gadget

Wednesday, May 18, 2011

Jiwaku yang sensitif~

tadi g karok...
dlm happening tu....termengelamun kejap...
kwn bawk satu lgu nie.. lgu lama...
bait2 die... sedih pulak bila hayati.. 


Lestari - Mahligaimu Dari Airmataku.. 

Izinkan diriku meluahkan rasa
Maafkanlah aku andai kau terasa
Biar kupaparkan apa yang terjadi
Moga engkau tak ulangi

Sungguh tak kusangka kau berpaling tadah
Setelah lamanya menjalinkan cinta
Dalam diam-diam kau sudah berpunya
Tanpa aku menyedari semuanya

Aku mendoakan agar kau bahagia
Bersama si dia insan yang kau suka
Percintaan kita tak sampai ke mana
Setakat di bibir saja sayang


Kau bina mahligai dari air mata
Yang jatuh berderai di wajah sepiku
Hancurnya hatiku bisa tak terkata
Terhumban rasa diriku

Oh aduhai ku masih ingati
Janji manis dan saat romantis
Kau pintaku supaya setia
Akhirnya kau yang berubah

Oh tuhanku tabahkan hatiku
Temukan ku dengan ketenangan
Jiwa ini dibelasah rindu tetapi apa dayaku

Kucuba pejam mata tapi tak terlena
Kerana ku masih teringat padamu
Begitu payahnya nak ku melupakan
Pernahkah engkau fikirkan oh sayang...

p/s : aku pun tatau knp benda nie susah sgt nk "blah" dr idup aku... 

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

18 rakyat jelata:

Freaky said...

bro jangan sedih... karok kene njoy sket :)

Bulan said...

owh..sensitif ek aD nie. bulan plak sensentap je.eheee

ADfeez said...

freaky ~> heh... x sdih mana pun.. cume hati terdetik je..:)

ADfeez said...

bulan ~> hahahahaa... susah la ngan orang sesentap nie.. hihihi :P

mr.syazwan said...

tisu plzzzzzzzzzzz

;p

LADYHEART said...

hehe..xyah la sentap2 aD..
nak tisu x?:P

Fathiah Hamim said...

fuhhh lagu neh memang masyukkk. dulu kecik2 lagi fa dah hapal yea. masa tuh padahal tak reti baca lagi. tapi dah hapal lagu neh.

hebat kan. :P

ADfeez said...

mr syazwan ~> hehehee... sapa yg nk tisu nie? :P

ADfeez said...

lady heart ~> hehehe... x mintak.. tp kekadang die dtg sndri.. huhuhu~

ADfeez said...

fathiah hamim ~> hahaha hebat la fa.. nnti nk sruh anak aD blaja mmbca dr fa la.. boleh? :P

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

wah..layan jiwang ni..heheh..

lagu ni mbw byk erti ni..

cik azeya said...

mak aih lagu ni mmg, menusuk kalbu, jiwa, tangkai jantung dan sebagainye. huk4

ADfeez said...

nusha ¬> hehehe... x dinafikan mmg lgu jiwang nie... sekali sekala lyn jiwang xpe kan :)

ADfeez said...

cik azeya ¬> heheheh... hidup lg x nie? :P

ZORA said...

terbaik la lagu ni..layan perasaan beb..:)

ADfeez said...

zora ~> hehehehe zora pun layan??? cayalah....~ ;D

Cik Hati said...

bawak2 besabo ye aD... :)

ADfeez said...

cik hati ~> mmg byk bersabar nieh :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...