Tuesday, May 24, 2011

Dunia tanpa television~

sekarang nie kan...
asal aku balik umh je lepas kerja..
mesti aku akan memerap dlm bilik.. 
smpai esok pagi nya.. aku bangun
tuk pergi kerja balik...

hiburan pun aku catch up lepas blik kerja jer..
x pun weekend.. p la memana.. 
tp kat umah... tv n radio mmg x berusik.. heh
kt opis mmber dok story cerita2 yang bru2 kt tv tu
sumpah aku tatau.. hahahah



kalo aku tgk pun.. aku tgk weekend jer..
tp jarang-jarang...
tp tenet mmg xpnh miss la..
hahaha boleh giler idup tanpa internet.
tp tv????
i dont mind at all....

p/s  : cerita apa yang beshhhh skg nie?


always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

14 stalkers baik hati komen:

Unknown said...

kuikui..biaselah lh bro..intewrnet boleh beri sglyer..tgok tv pon boleh tpy ulgn yer ah..hehe

~Kenanga Suchi~ said...

hahaha...sama la ngn Cik Hati... taleh idop tanpa tenet... tb xde takpe lagi...kalo org tanya citer pe ngh tayang skang mmg tatau la nak jwb kan... :P

aDfeez said...

cucu umie ~> hehehe.. satu geng la kita nie? :D

aDfeez said...

cik hati ~> tau xpe.. lg2 sekarang nie tv banyak cerita mengarut.. hehehe.. x heran pun x tgk tv :D

Unknown said...

toyo nakal. kahkahkah

khaifaiz said...

rindu plak nk jenguk Ad

aDfeez said...

nub ~> apa? cerita toyol nakal???? hahahahah :P

aDfeez said...

khaifaiz ~> waaaa.... lama x nmpk khai.. huhuhu~

Unknown said...

dah lama tak tgk tv malaysia...haha

aDfeez said...

edy zaidi ~> pehhhh... hehehe.. best x cter2 yang bukan malaysia? :P

Unknown said...

lepas pukul 12 malam best...huhu

Nazifa M.Zali said...

ptt la da xde org poke i.eheee

aDfeez said...

edy ~> cerita apa tu??? ceciter ceciter... hehehe...:D

aDfeez said...

bulan ~> hehehe... poke u ada lg.. cume i x berkesempatan nk bls. heheh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...