Thursday, May 12, 2011

Doaku buatmu....

hari aku bermula seperti biasa...
cerah seperti biasa.. 
berjalan seperti biasa..
kawan2 seperti biasa...

hingga...
satu sms tiba...
dan aku tersentak...

laju tanganku menekan papan kekunci..
mencari harian metro
dan..
bagaikan tidak percaya...
dan tidak ku sangka.. 


tp aku tahu...
itu keputusannya..
ku hormati keputusan...
dan ku akur pilihannya...

semoga engkau bahagia selamanya...
doaku agar engkau 
sentiasa ceria dan gembira...
amin... 


always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

5 stalkers baik hati komen:

AH7 said...

ce cite..ce cite?

Unknown said...

kenapa bro???.. harap2 bro bersabar yeah..

aDfeez said...

cucu umie ~> ya... bersabarlah nie ;)

AishaNurfie said...

mcm aku taw je berita sensasi nie..ehehe..no komen..=)

aDfeez said...

awekmerah jambu ~> aku pun no komen gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...