There was an error in this gadget

Monday, June 06, 2011

Compliments n Critics : X-MEN - FIRST CLASS

bru je tgk cerita nie tadi...
sorang jugak.. hahahaha
okeh...

mmg aku tunggu cerita nie. sbb aku mmg giler kentang kt X-MEN
x pnh miss cerita2 die yg sblm nie...
overall cerita okeh... 
die nk cerita balik mcmana Prof. X dan Magneto berjumpa.. 
dan juga ada beberapa mutant2 yg cmbest... 
jadi keseluruhannya aku bg 3.5 bintang out of 5...



compliments :
~> pemilihan pelakon yang cambest walau pon x berapa femes tp dapat 
menghayati watak dengan bagus.. 
~> teknik CGI mmg canggih kan? sanggat cantik dan memuaskan hati...
~> jalan cerita nak tellikan dengan kisah perang dunia yg ke3...
suka bila saluran tv dlm kaler itam putih.. heh
~> kini dah tahu mcmana kwujudan prof.x, magneto, mystique dan juga beast..
~> sudah sedia maklum bhw watak wolverine takde dlm film nie, tp ada satu scene.. bila
charles dan eric jumpa wolverine, semua penonton mcm whoaaa...
director saje je nk bg element kejutan kt penonton.. 

critics :
~> ada beberapa watak yg wujud yang x pnh tau pun.. cth mcm gambit (gambit) ker?
yang ada angin tu.... dan jugak watak perempuan angel, jugak laki yg ala2
scott tu.. rasanaya dlu kt komik pun takde watak tu.. 
~> cerita mule2.. sangat lembap... rasa nk tertidor dlm panggung tu!!!
~> x puas tgk satu2 watak mengunakan kuasa die... 
mungkin sbb teknik CGI terlalu mahal., so dorang buat ala-kadar jer.. 
~> zaman lama, tp ada beberapa barang yang x lama.. contoh.. 
macam villa yang mereka duduk tu... kene design kasi nmpk lg old skool lg.. 

tp apapun.. peminat xmen kene tgk cerita nie
sbb dlm nie korang blh tau.. knp prof x dan magneto x sehaluan... dr mana 
dtg nya topi magneto tu.. dan juga bagaimana prof x blh jadi lumpuh.. 

~ yang memang berniat nk kumpul koleksi XMEN sndiri..
aDfeez.




always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

3 rakyat jelata:

Freaky said...

gggrrr aku takde kesempatan lg nak tgk..

Paling Takot Bila Blog Walking

ADfeez said...

freaky ~> hehehe.. smpt lg nk tgk.. bru je ditayangkan kt pawagam :)

nazirah said...

wah da tgok da?
sorg je npe tak ajk chy?
hehe.. aD.. buat chy nak p
tngok je cite ni
tapi.... cahaya tak penah
tengok cite ni tak mengejut ke
kalau tetibe nak tgok cite ni
kt wyg? hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...