There was an error in this gadget

Saturday, June 04, 2011

KOleksi mcD...

berakhir sudah dmm cawan MEkdi.. 
ada yang sanggup makan mekdi tu tiap2 minggu
semata2 nk kumpulkan cawan2 die yg satu design lain warna..

tatau kt mana letak nilainya cawan nie..
tetapi lain orang, lain ragam kan?
ada di antara beberapa kawan aku
yang kumpul semua kaler cawan nie
dan akan dijadikan koleksi serta di pamerkan 
di dalam almari kaca kepada tetamu yang hadir di rumah.. 

ini bukan koleksi aku.. aku pinjam gmbr nie dr kwn aku..:)

ini pun boleh dijadikan sebagai hobi.. 
benda2 yang ikut musim mcm nie.. 
pasal tu lah kot orang nk kumpulkan benda nie.. 
heh.. skg aku dah dpt skit mana nilai cawan nie.. 

aku pun .. ada juga beli.. tp xlah aku kumpul... 
buat perhiasan jer...
pelik bukan? nama pun cawan...
tp dah beli.. x guna pula.. buat perhiasan jer..
teori aku : cawan mekdi adalah cawan perhiasan semata2.... 
dan ada satu hari tu.. 
aku nmpk sorang mamat nie buat air nescafe 
dlm gelas nie...
tergamam aku sat....
teori aku salah kooooootttt~

~ yang mmg suka buat teori xtentu pasal.
aDfeez.

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

12 rakyat jelata:

aq noor said...

mmg kaki mekdi la ni...

ADfeez said...

aq noor ~> sapa ??? my fren tu.. ya kot... i x sangat.. heheh ;D

NadjwaRedzuan said...

sy kaki mcd jugak,, tp dulu2 je rajin kumpul mainan dia.. sekarang dah tak da.. >.< pulak tu study kat muadzam shah, takde mcd :(

ADfeez said...

najwa. ~> hehehee.. kaki mcD juga??? kaki di mcD atau berkaki di mcD? hahah gurau je...
xpelah.. makan mcD selalu pun x elok2 .. :)

Edy Zaidi said...

memang ada 6 warna je ek?

ADfeez said...

edy zaidi ~> haah.. mmg 6 je rasanay...

ïêmå å¢klê§ said...

perghh semangat 2...
aku dapat kumpul 2 jerkk....

delarocha said...

limited edition bro.. ramai yg minat nak simpan.

tapi aku mkn megi jeee... tengok je la kawan2 buat koleksi

HEROICzero said...

semangat betul, satu set lu kumpul?

=)

ADfeez said...

iema ~> hahahaa.. bukan aD punya pun.. kwn punya nie...:D

ADfeez said...

ddelarocha ~> hehehe... maggi pun ok apa... nk join sekali buleh? :P

ADfeez said...

heroic zro ~> x bc entri eh? hehehehe... xlah tu kwn punya tu.. tmpg gmbr jer.. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...