There was an error in this gadget

Saturday, March 27, 2010

KIsahnya.....

Seorang anak bercerita kepada ayahnya bagaimana dia membayar tambang bas ketika pulang dari sekolah tengah hari tadi.

Anak : Ayah, tadi Man balik naik bas.
Ayah : Eh, Pak Abu tak jemput Man ke hari ni?
Anak : Tak.
Ayah : Man ada duit ke nak bayar tambang?
Anak : Ada, ayah tapi kurang seposen.
Ayah : Tambang bas berapa sen?

Anak : 60 sen.
Ayah : Man ada berapa sen?
Anak : 50 sen saja.
Ayah : Habis tu, macamana man bayar tambang?
Anak : Man ada 50 sen, Man buat muka seposen. Cukuplah jumlahnya 60 sen.
Ayah : ??????

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

8 rakyat jelata:

apiih said...

bllg,bllg..asl man x buat muke 50 sen??ckop la singgit..ahahaha

E.d.Y said...

pernah baca kat mastika

mohdandmeriam said...

salam bllg..hehehe macam mana ye buat muka seposen..rasanya nak belajarlah kalau pergi kedai dan tak cukup 10 sen bolehlah dicukupkan dengan muka tu heheh

Mazru Majid said...

wakakakak..mmg lawak ar..terkejut perut aku gelak

BELALANG said...

apiih : xleh lbh2.. nnti riba.. ops

edy : itulah.. nielah jadi bila da mls nk update blog.. heheh
berkongsi cter lawak je. =)

kak yam : hehe.. ermm nnti bllg ajarkan.. tp kene blnje bllg la kalo bwk g kedai tuh =P

mazru :hahaha.. jangankan mazru.. bllg pun sama.. geli bulu idung nie =P

:: hayati :: said...

pandai la man......

PenuliS said...

buat muka seposen,x lakuuuuuuu..ngee~

BELALANG said...

yatie : bllg pun pnadai gak tau!!!

penulis : hahaha.. emm bllg suka buat muka duaposen.. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...