There was an error in this gadget

Friday, March 19, 2010

LAwak MeraPU.....




SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawa maut?
DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum, lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati.

------------------------------------------------------

SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?
DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit

------------------------------------------------------

SAM: Kau kata binatang peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas?
DOL: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa ia mati dalam air!

------------------------------------------------------

SAM: Semalam aku nampak hantu!
DOL: Uih! kau terkejut tak?
SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejut tengok aku.
DOL: Mana kau tahu?
SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam jer....

------------------------------------------------------

SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa masin?
DOL: Gula dah habis!
SAM: Yang kau pergi campur garam apasal?
DOL: Kan aku kata, sebab gula dah habislah



------------------------------------------------------

SAM: Aku tengok kau beberapa hari ini "candle light dinner" dengan bini kau, mesti dia suka.
DOL: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar bil elektrik, api rumah aku dah kena potong!

------------------------------------------------------

SAM: Aku ada AIDS? mana ada...
DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada aids, kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu...

------------------------------------------------------



SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin teruk!
DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik lagi.

------------------------------------------------------

SAM: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita.
DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau,jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI"



always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

8 rakyat jelata:

CronixxCancer said...

yg plg lawak sekali pasal candle light dinner tuh...
pernah terjadi ke kalau kat dunia realiti?
tak mustahil kan...
hehehhe....

mohdandmeriam said...

salam bllg..hehehe.. suka sangat baca n3 bllg ni ..tapi yg best kan candle light dinner..jadi sapa2 yg nak isteri 'suka' jangan bayar bil letrik..hehe..

E.d.Y said...

hahaha..lol..

apiih said...

hahaha..lawak2.huhuhu

taqO said...

hehe..lawak gak..
tegelak sesorang nih~ :D

:: hayati :: said...

last skali paling lawak kot....memg samdol tol.....huhu

p/s:bllg da kena tag sila wt......ini adalah paksaan......hik2

BELALANG said...

cronix : hehe... ermm jagn jdi kat diri cronix dah la... hehehe

mohd&meriam :hahaha.. abg mohd pnh buat cm tu x kak yam??? =P

edy : lol apa??? lolipop??? ekeke =P

apiih : hahahaa jugak =P

taqo : yeke??? mcm org gila nie..hehe =P

yatie : tau xpe.. hehe
alamak.. kene buat ker??? huhu

dotblogspotdotkom said...

release 10sen ptg2 nih ..huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...