There was an error in this gadget

Sunday, November 14, 2010

1st GA by JZ business....

oh.. bllg terpanggil untuk join GA nie... drpad JZ business...
JZ business ngan JAyzee raper tu ada kene mengena x? ekekeke :P

so.. JZ ckp kene cerita pasal kambing.. hmmm.. apa yea????
ha!!!! ( idea dtg)

teringat satu lawak dlu2 la zaman pak kadok tgh bersabung aym dlu tu...


Kambing dan ayam adalah kawan baik.  Mereka berkawan sejak mereka baru dilahirkan lagi. 

Pada suatu hari, ayam telah menghiaskan dirinya dengan menyangkut manik-manik yang berkilauan pada setiap helaian bulunya. Tajinya diasah sehingga berkilauan dan berjalanlah ia menuju ke kediaman kambing.

Tiba di kediaman kambing, ayam pun menyapa sahabatnya itu.

Ayam : Kambing, pekabo?
Kambing: Baik. Wah,ayam. Bukan main lagi kau. Kau nak ke mana hensem-hensem ni.
Ayam: Takde ke mana. Sesajalah nak tengok reaksi engko.
Kambing: Tapi kan ayam, macam mana pun ko berhias, ko jalan tetap kaki ayam, kan ?
Ayam: Ko kutuk aku ye. Ko pun apa kurangnya.
Kambing: Apa?
Ayam: Nampak macam alim. Bela janggut.
Tapi telur nampak...

ok.. nak sertai GA nie sng je.... x susah pun ...
1. jadi follower... bllg dah.. yg ke 85 ...<< ada oNG x no nie? :P
2. buat satu entri berkenaan kambing.... beeekkkkk.. bekkkk :P
3. copy banner hadiah... xde hal! :D

klik gmbr tuk join..:D
4. Tag 3 org rakan.... blh2.... hurmmm sapa yea.. sume mcm da buat je nie...ekekee
xpelah bllg tag je... 3 dara pinggitan nieh... IYOU.... QILA.. n DAYA...:D
wangi bunga2 nie yerrr :P

5.tinggal link? eh mesti meh....:P


always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

8 rakyat jelata:

mohdandmeriam said...

salam bllg..betu...betul...betul..hehe..

JZ Business World said...

salam belalang. bila belalang berbicara tentang haiwan lain, hehehe.. tq join g.a jz.. tunggu kputusan jz dlm 1 entry khas 21hb. Nov ni k.. p/s: jangan lupa suruh kambing tu tutup aurat..

qilamahadi said...

bllg
napaa bagi susah sangatt
tk reti la nak buat
ngeee

Encik Bell (beLalaNG) said...

cikyam ~> hehehe... pandai si ayam :P

Encik Bell (beLalaNG) said...

JZ business world ~> fuh kanan.. fuh kiri.. mintak2 kene jampi ni.. ekekekek :P

Encik Bell (beLalaNG) said...

qila ~> qila kan story maker... cter kmbing.. x susah pun qila..:)

N@SIQUE said...

gud luck bro~~~ahaks :)

Encik Bell (beLalaNG) said...

nasique ~> hehehe.. thanks.. u too k ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...