There was an error in this gadget

Wednesday, November 24, 2010

PIsau CUkur......



Erm...tersebut lah kisah terdapat dua beranak..Ibu & anak gadis yg tinggal terpinggir di dlm hutan, dan berumahkan
di atas pokok...
nak di jadikn cerita....1 hari tu, ada mamat baik pnya..masuk ke dalam hutan...nak pergi memburu..jalan punya jalan..mamat nie terpandang kat atas pokok dan terpandang anak gadis yg x pakai underwear..
lalu...mamat nie pun menegur dan myuruh gadis tersebut turun ke bawah..
mamat: adik kenapa x pakai underwear..bahaya tau kat dlm hutan nie..
gadis: duit xde nak beli..
mamat: nah ambik duit nie & pergi beli underwear ok..
gadis: ok..(sambil gembira)
sampai kat umah...maknya heran, aik?..mana ko dpt duit beli underwear nie?..lalu anak nya pun cerita lah pasal mamat tue...hoho c emak pun dapat idea..
Keseesokan harinya, c emak plak yg ada kat atas pokok tue...sambil menunggu2 mamat yg d katakan oleh anaknya tue..dan...mamat tu datang lagi....kali nie c mamat betul2 terkejut..bila ternampak dia..
lalu dipanggil lah si emak tu turun..begitu gembira c emak(apa yg diharapkn tjadi..)
Mamat: Mak cik kenapa x pakai underwear??..
Si emak: duit xde nak beli...
mamat: oh, xde duit ek..ok nah mak cik ambik duit nie..pergi beli pisau cukur...hutan mak cik tu tebal sangat lah..cuba tebang2 sikit..
Si emak: Berlalu dlm Bingung...(Lambat betul pick up mak cik nie x fhm2..hehe)..



always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

12 rakyat jelata:

E.d.Y said...

free show..best..yg mak xbest

Pencacai Alim said...

Aku suke pompuan yg pisau cukur..seksi..hakhakhak

E.d.Y said...

anda dicalonkan untuk "Blog Lawak Pilihan" di Blog Pilihan Malaysia 2010

link : http://blogpilihanmalaysia.blogspot.com/2010/11/daftar-senarai-blog-pilihan-sekarang.html

Encik Bell (beLalaNG) said...

edy ~> rezeki kan? :P

Encik Bell (beLalaNG) said...

pencacai alim ~> wah... ko sugardad ker? :P

Encik Bell (beLalaNG) said...

edy ~> hehehe. thank edy! :D

zuhanismohamed said...

okey..bengong sikit lawak ni..he he :p

Encik Bell (beLalaNG) said...

zuhanismohamed ~> sikit je...ekekek :P

Tomato Gurl's Life said...

huhu...adeh bell ni suka betul lawak2 18sx ek??hehehe

p/s: tenkiu wish besday cik tom :)

Encik Bell (beLalaNG) said...

cik tomato ¬> hehe... nk buat cemana cik tom.... dah tu permintaanya... :P

sama2 kasih.. tp bllg xnmpk pun komen bllg? :P

NAZRUL AZAT JAMIL said...

AWWWWW......

Encik Bell (beLalaNG) said...

nazrul azat jamil ~> euwwwwww... hahah :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...