There was an error in this gadget

Thursday, November 11, 2010

Diari SI suAMi n si ISteri.....


BUKU HARIAN ISTERI
Malam Minggu - Dia berkelakuan aneh. Sebelumnya kami berjanji bertemu di Cafe. 
Aku shopping seharian dengan kawan-kawan, sehingga mungkin dia 
kesal karena aku agak lewat sampai di Cafe, tapi dia tak bercakap.

Dia tak bercakap langsung, jadi aku ajak dia pergi ke tempat 
yang agak sunyi supaya kami dapat berbincang,
dia setuju tapi tetap diam membisu. Aku tanya apa yang salah - dia jawab, "Tak ada".

Aku tanyakan apakah kesalahan ku yang membuatnya kesal. Dia kata hal ini 
tak ada kaitannya dengan ku dan minta aku tak usah sibuk.

Dalam perjalanan pulang, ku katakan aku mencintainya, dia cuma tersenyum 
tipis dan tetap membisu. Aku tak dapat menjelaskan perangainya petang itu.
Aku tak habis-habis berfikir kenapa dia tak menjawab, "Aku cinta kamu juga".

Sesampainya dirumah, aku merasa kehilangan dia, dan seolah-olah dia 
tak menghendaki ku lagi. Dia hanya duduk dan nonton depan TV; dia terlihat 
jauh dan menghilang.....

Akhirnya aku putuskan untuk tidur. Lebih kurang 10 minit kemudian, 
dia masuk ke kamar. Aku tak tahan lagi, ku putuskan untuk menghadapinya 
dan menanyakan soal sebenarnya, tapi dia langsung tertidur. 
Aku mulai menangis sampai tertidur. Aku tak tahu apa yang harus ku lakukan. 
Hidupku terasa bergoncang.....




BUKU HARIAN SUAMI


Hari ini CHELSEA kalah. SIOTTT!!! TULLL.

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

18 rakyat jelata:

qilamahadi said...

si isteri frust tu tk dapat shopping
kekeek

suka main dengan ikan kat atas tu
wakakak

Encik Bell (beLalaNG) said...

qilamahadi ~> hahaha.. lainnyer cara pemikiran qila! :thumbs up:

cHiKakO PiNky said...

kesian.....hahaha...

Encik Bell (beLalaNG) said...

chikako pinky ~> sian kt sapa tu? :P

belalang hijau said...

err...ape nih kembar?
bini mrajuk ke?
lu bukan bujang lag ke?
ngee

Encik Bell (beLalaNG) said...

bllg ~> hahahaa... mlm nie kan mlm jumaat... mlm nie je ada bini... mlm lain bujang..LOL :P

iyou said...

wah!!! mlm nih ja ada bini? 'ganas' nyer ayat.. haha.. cuba la pujuk bini tuh dgn gelang emas.. HAHAHA

Encik Bell (beLalaNG) said...

iyou ~> hahaha... jgn terkejut.. bini bllg mcm chipsmore..kjp ada kjp tade :P

Rashid said...

hahha!! tak guna punya suami!!!! cet!!

hamzah ian said...

chelsea ke bro.. hahaha

E.d.Y said...

booooo chelsea

Lelaki Ini said...

hahahaha!!!!
siot sgt2!!!!!

Encik Bell (beLalaNG) said...

rashid ~> hehe... isteri tu complicated sgt..:P

Encik Bell (beLalaNG) said...

hamzah ian ~> hahaa... ok kos la x..:P

Encik Bell (beLalaNG) said...

edy ~> hahaha... im not chelsea fan..:P

Encik Bell (beLalaNG) said...

Lelaki ini ~> heh.... kita nie simple je kan? :)

.:Daya:. said...

Hahaha, buku harian suami pendek jew..

Encik Bell (beLalaNG) said...

daya ~> tau xpe... hihi :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...