There was an error in this gadget

Thursday, February 17, 2011

18 sx : Malam Pertama di Penjara....

Sepasang pengantin baru sedang bersiap menikmati malam pertama mereka. Pengantin perempuan berkata, 
"Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang seks. Boleh abang menerangkannya lebih dulu sebelum kita melakukannya?"

"Seks itu senang je., kita ni macam penjara, yang engkau punya tu selnya
dan yang abang punya penjahatnya. Di penjara, penjahat harus dimasukkan
ke dalam sel
,"
terang pengantin lelaki. Lalu mereka pun mulai bercumbu
mengarungi lautan asmara .
Ketika sudah selesai dan si pengantin lelaki sedang berbaring akan
memejamkan mata, si pengantin perempuan berkata, "Bang, penjahatnya
terlepas."

Pengantin lelaki pun mulai lagi memasukkan 'penjahatnya'. Rupanya si
pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama ini ia rasakan. Setiap kali selesai, ia selalu mengatakan bahwa
penjahatnya lepas atau melarikan diri, keluar dari selnya.
Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata,
"Yang, penjahat yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup."

sumber gmbr : goggling~


always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

28 rakyat jelata:

misz sheyla said...

hahahhahhaaa...xleh bla....ouhhhhh xleh bace ni kite mude ag...nhahahhaha

atie said...

lawak..hohoho~

HaNTwO said...

hahahahah lawak gile.....

LADYHEART said...

ish2..xnak bc..xnak bc..
bahaye!!haha~~
tp nak komen jgk..:P

FariehanIbrahim [LBC] said...

da penah bce sal lwk neyh,
dasattt gler bini dye! haha! XD

eRza farEeha said...

aish..haha...

ADfeez said...

misz sheyla ~> hahaha... tp ttp bc kan? gataiiiii :P

ADfeez said...

atie ~> x cliche kan? :P

ADfeez said...

hantwo ~> hehehe.. glad u like it :)

ADfeez said...

ladyheart ~> elelele.. inisentnyer die kannnnn ekekekek :P

ADfeez said...

fariehan ~> hehehe... bc lg n lg..:P

fArAh!! said...

hhaha..kelakar je..sampai macam tu sekali..

LADYHEART said...

hehe..xpon.:P

ijam ismail said...

huhuhu...lawak3...
=D

ADfeez said...

farah ~> hehe.. punya lah susah nk bg perumpamaan tu :P

ADfeez said...

lady heart ~> hahaha.. x inisent ker? :P

ADfeez said...

ijam ~> hehe.. glad u like it ;)

ADfeez said...

erza ~> hahaha.. haish haish :P

CahayaCintaIlahi said...

muahahhaa sangat tak bole blah oh tidak saya terbaca hahaha

acan ketot said...

hahaha..
bhye2...

BRO_MONDAY said...

adfeez : wah~~~ kkalakar!!! lawak humor yam jaram² kite dapati dah skam ni...ada mesej yam nak disampaikan...adehh!

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "AREPNAKBEBEL first giveaway"
2.New Entry "SAYA MENANG GiveAway LAGI!!!"

Eja Skylax said...

adusss giler2 ceritanyer...
malu2...
hahhaha ;)

ADfeez said...

cahaya ~> eleh... suka baca kan?? :P

ADfeez said...

acan ketot ~> haip!!! nie da ckup 18 ke blm nie? :P

ADfeez said...

bro_ monday ~> apa msg die tu? :P

ADfeez said...

eja ~> nie lg sorang... da ckp umur ke blm nie? :P

sicomot-comel said...

alamak..
da terbaca !!!

*Pejam mata ketat2
hohoho

ADfeez said...

si comot-comel ~> hahaha scc mmg gataiii kan :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...