There was an error in this gadget

Sunday, February 06, 2011

Pemandu Terbaik...


Rahim memandu kereta dan tiba-tiba seorang polis menahannya...Rahim menurunkan tingkap kereta nya dan bertanya kepada polis tersebut.
Rahim:Ye Encik ..ade ape masalah??...

Polis:Erm ..tkde pape...saya telah memerhatikan cara pemanduan encik..dan hari ini adalah hari bertuah encik kerana saya ingin memberikan encik wang tunai sebanyak RM5,000 kerana dianugerah pemandu terbaik..TAHNIAH...erm encik akan buat ape dengan wang ini nanti?
Rahim berfikir sejenak lalu die pun berkata "Erm saye rase saya nak gune duit ni wat lesen kereta lah"
Mahmud yang duduk disebelah nya menyampuk perkataan si Rahim "Oo..encik polis jangan dengar ape yang die kate..die nie bengong sket klu dah mabuk todi"
Si Leman yang duduk di belakang pula menjerit dalam kekecewaan "AKU DAH KATE...kita takkan terlepas dengan kete curi nih.."
Seketika itu..kedengaran bonet belakang kereta di ketuk dan terdengar seseorang berkata "Pak..Pak..udah sampe ke belom..."
hahahhaha....:P

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

32 rakyat jelata:

A.s.t.i.n.a said...

Polis itu segera meyerahkan RM5k itu kepada pemandu berhemah tadi dan berbisik "kalau awak mau lepas, bagi saya RM5k"

Just Mie said...

Kantoilah pulak..hahahah

Tips membuat pages pada blog

ADfeez said...

astina ~> bruk siku... da bg mintak blik :P

najihah sahami said...

haha..xpasal2 kena kantoi..adeh..

ADfeez said...

just mie ~> hahaha.. masing2 first time menipu.. neves! :p

Cik Eliza said...

hahaha.

semua tak betul


polis tak betul, pemandu pon tak betul.

apakah !

hahaha

ADfeez said...

najihah ~> hhehehe sbr jelah.. masing2 x perasan :P

ADfeez said...

cik eliza ~> mcm cik eliza kan??? x btul :P

E.d.Y said...

haha..kantoi habis

ADfeez said...

edy ~> hehehe.... x perasan yg da kantoi :P

Freaky said...

freaky lak wat entry sal pemandu x baik. hahaha

ADfeez said...

freaky ~!> hahahaa... oklah tu... leh linkkan... tp aD x gheti... hehe
ajarin..(:

mr.syazwan said...

wah ajaib polis sangat bermurah hati kan

haha

ADfeez said...

mr syazwan ~> hahaha.. kan best kalo jumpa polis cmtu :P

bukan photographer said...

kompom sempit indon tu duk kat bonet..bonet kancil besar mane la sgt..haha.*errr..gambar tu kereta kancil kan?

Zulfikar Hazri said...

lawak ni smart... hahahahahhaa

CahayaCintaIlahi said...

hahaha memang sengal..kalo berlaku cenggini polis tu mang slh org la tp kalo jmpe cahaya polis tu sah tak slh org hehe.. ;)

Encik MamaT said...

haha.. kantoi....

ADfeez said...

bukan photographer ~> hahaa. terpksalah thn walaupon sempit pasaiii nk masuk mesia kan? :P

ADfeez said...

zulfikar ~> smart mcm aD kan kan kan? hahahahha :P

ADfeez said...

cahaya ~> hahahhaa.. kalo jumpe cahaya .. x slh org la??? adeh.. pandai aje...:P

ADfeez said...

encik mamat ~> hehehe... dorg pun x perasan dorg kantoi :P

adda said...

haha lawaknye

ADfeez said...

adda ~> heheeh glad u like it. ;D

CahayaCintaIlahi said...

hahaha yep kompem tak salah org hahaha

:: Zanna :: said...

gle jujur...hik2..^.^ sangat berhemah..huhu~~


n3 baru : senyum-senyum kambing ^.^

ADfeez said...

cahaya ~> hahaha.. ok.. nnti duit tu kita bhg 2 ok? sharing is caring kan kan kan :P

ADfeez said...

zanna ~> bgus kan??? kene contohi nie :P

blackrosehunter said...

hahaha..lpas tu polis pun cakap,xpelah kita share jelah duit ni..haha



Latest Entry: Apakah penyebab kita penat sentiasa??

ADfeez said...

blackrose ~> hehehe.. gamaknya cmtu la..:P

penyisir rambut said...

hehehe..
muat plak kat dlm bonet tu...
klu bonet kancil msti tak muat kan???

ADfeez said...

penyisir rambut ~> hehe.. bdn die blh bend2 kot...:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...