There was an error in this gadget

Tuesday, February 22, 2011

Kurus...




seorang lelaki yang agak tembam berjumpa dengan doktor untuk
meminta nasihat bagi menguruskan badannya..

pesakit : doktor, boleh doktor bagi nasihat untuk saya kuruskan badan saya?
doktor : awak kena ambil sekeping roti di waktu pagi, waktu tengah hari pula hanya ambil buah-buahan atau salad sayur dan aktu malam sekeping roti lagi.
pesakit : baiklah doktor...tapi semua itu saya kena ambil sebelum atau sesudah makan?
doktor : ???  

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

22 rakyat jelata:

Encik MamaT said...

hahaha... aD ke tu...

A.s.t.i.n.a said...

nak buat mcmana apb dah x cukup khasiat.. otak tak boleh nak fikir..

syairahmohdanuar said...

haa.lawak la cite tu ;D

HaNTwO said...

hahahah dia ngatkan benda tu ubat....

ADfeez said...

encik mamat ~> hahaha.. jahat en mamat!!! hahahah :P

ADfeez said...

astina ~> hehehe... bila astina berkata2...:D

ADfeez said...

syairah mohd anuar ~> hehee.. glad u like it :D

ADfeez said...

hantwo ~> haha.. mgkin jugak kan :P

Cik Eliza said...

hahahaha!

apakah !

macam tak logik ja !

;p

Cik Mimie said...

ades..cian nya kt pesakit tu..dan cian gak kt doktor yg dpt pesakit cm tu..hahaha

hysman said...

adeiiii....
tak memasal karang pesakit tembam tu kena kuruskan dgn torehan usus by a doctor tu..
hahhaa

ADfeez said...

cik eliza ~> hahaha.. apa yg x logik tu? :P

ADfeez said...

cik mimie ~> hehehe.. kesian kan die? :P

ADfeez said...

hysman ~> hahaha.. i like ending cerita yang kamu ciptakan tu :P

SyahmiFikri said...

haa.. kalu dah selepas makan!!

dah bukan nama nak kurus la tuh.. hahaha

AH7 said...

hahaha.. ini kelakar...

ain revival said...

da mmg xleyh kurus dah klau camtu~
kui3

RuSh D said...

yg tue alas perut jer..hahaha

ADfeez said...

syahmi fikri ~> die x pkr kot.. die pkr makan je kot....:P

ADfeez said...

ah7 ~> hehe. glad u like it ;)

ADfeez said...

ain revival ~> hahah sian la die cmtu :P

ADfeez said...

rush D ~> hehehe... tula.. tu bru starter.. main course ngan desert tatau cne :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...