There was an error in this gadget

Tuesday, February 01, 2011

Aku kan ABANG!!!!


Suatu hari azman dan isterinya pulang dari kerja seperti biasa... Tapi ada sesuatu yang luar biasa berlaku pada hari itu. Cuaca panas menjadi lebih panas buat azman kerana tersekat didalam trafic jam

Azman: " Ish!, geram betul aku. Jalan tidak pernah sesesak ini, kenape pula sesak hari ni"

Isteri: " Sabarlah abang, mungkin kerja-kerja pembaikan jalan sedang dijalankan, tak pun ada kemalangan ke".
Dengan perasaan marah Azman berkata " Sabar!, Sabar!,Sabar! , itu ajelah yang awak tau"!!!! .

Kenderaan dihadapan masih tidak bergerak. Malah orang ramai makin ramai berkumpul.
Azman: " Ini tak boleh jadi nie. Aku mesti buat sesuatu"

Azman keluar dari keretanya dan berjalan menuju ke arah orang ramai dan bertanya apa yang berlaku. "Ada accident la encik", kata sorg mat rempit. Lalu Azman pun menjerit " Tepi, tepi. Aku abang dia!. Tepiiiii,Akuuuu abanggggggg diaaaaaaaaaaaaa!
Orang ramai yang berkumpul mula bergerak memberi laluan sambil berpandang sesama sendiri dengan penuh persoalan. Dalam hati azman berbangga dan berkata "menjadi juga idea aku ni" Tetapi apabila menghampiri kawasan berkenaan alangkah terkejutnya azman matanya bulat bagai nak terkeluar apabila dia melihat keadaan adiknya yang kemalangan itu...

Azman meratap sambil menutup muka dengan tapak tangannya. Dalam hati dia berkata, Oh! malu semalu malunya aku kerana adikku seekor monyet!!!!!! !



always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

30 rakyat jelata:

atie said...

haha..pengajaran..jangan suka menipu~

HEROICzero said...

keh3 bongok punya laki.

Cik Eliza said...

hahahahaahahahaha !!!


kesian !

2 la, tak sabar.

haha

ADfeez said...

atie ¬> pandai pun.. heheh ;)

ADfeez said...

heroic zero ¬> hahaha.. mmg bongok pun :P

A.s.t.i.n.a said...

takpe abang.. usah malu andai adikmu begitu...

ADfeez said...

cik eliza ¬> hahha.. xyah siank an org mcmtu...
* korek idung dan calit kt die.. hahahah

Pandapolarbear aka Ming... said...

menarik betul ctanya...btw i loike...=) salam ziarah

RuSh D said...

dapat abg monyet tue..best2..hahah

Bulan said...

hahahaha...
penipu yg buduh!

sissyira said...

salam petang selasa =)

aduyai...sabo jelah....nak gelak..kihkihkih..

ADfeez said...

astina ¬> nie dok ckp kt aD ka????
spank kangggg!!!~ :P

ADfeez said...

pandapolar bear ¬> ekeke.. glad u like it ;)

ADfeez said...

rush ¬> rush xnk adik? :P

ADfeez said...

bulan ¬> hahaha.. agaklah...:P

ADfeez said...

sissyira ¬> wslm.. heheh...
hehe. saba je la kan ;D

Freaky said...

hahaha malu gile kalo ceni. adoi.. menarik :)

ADfeez said...

freaky ~> hehehe.. tutp muka jela...:P

bighagenjo said...

gahahaha! kelakaaaaaaaaaaaaa.

Dilla Nur said...

haha...klakau gile...abgnye yg encem...kihkihkih

AH7 said...

haha...adik monyet

ADfeez said...

bighagenjo ¬> hehehe.. glad u like it :)

ADfeez said...

dilla nur ¬> hahaha.. mana tau abgnya encem...????

eh.. nie bukan cter pasal aD tau.. haip!!! spank dier...:P

ADfeez said...

ah7 ¬> nie lg sorg... bukan aku nie weiiiii huhuhu
jahat giler korang.. hahaha

mr.syazwan said...

haha siot...

leh masuk PILIH KASIH ni

=_=

Dilla Nur said...

eh2..bkn Ad ke??? xnk ngaku ek...hahaha...

ADfeez said...

mr syazwan ~> hahaha.. jom masuk sama2 nak? :)

ADfeez said...

dilla nur ~> hahaha.. jaat ek ngan aD!!! hahaha spank spank spank!!! amiek.. hahahaha ;P

Dilla Nur said...

eh2...bkn ke Ad yg soh dilla jd penjenayah??? toing3 ;p

ADfeez said...

dilla ~> hahahha... tp penjenah yg baik skit la...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...