There was an error in this gadget

Monday, February 07, 2011

Paloi... Paloi....


Alkisah sorang budak bernama paloi(kalau dlm bahasa melayu s'wak, ianya bermaksud bodoh)
 menyampaikan hasratnya utk berkahwin kepada ibunya iaitu mak paloi. di bawah ialah dialog diorang berdua:
Paloi: mak, saye nak kawin latapi sye tak tau camne nak cari istri
Mak paloi: ni cara nak cari isteri, bile paloi bersampan kat sungai tu, baling batu kecik
               kat perempuan kat tepi sungai, kalau perempuan tu tak marah, ambik
               dia sbagai istri paloi, ye. kalau perempuan tu marah, jgn ambik..
Paloi: baik mak..
paloi pun pegi la bersampan..
paloi:(cakap dlm hati) batu kecik tak da, gune buah langsat ni jela..
bile paloi nampak sorang perempuan tgh cuci pakaian, paloi pun tikam buah langsat tu kat perempuan tu..
permpuan tu: woi, gile ke! *&%^#$@!
paloi: yg ni tak bleh ambik
tgh bersampan tu, tibe2 paloi nampak sorg permpuan tgh berenang
paloi: asalkn perempuan bleh la
dia pun baling buah langsat tu. perempuan tu tak respond
paloi: bagus dpt pun!
die pun bawak perempuan tu ke rumah..
paloi: mak, da jumpe da mak, lusa je mak jumpe die
Mak paloi: ok2...
mak paloi heran sejak permpuan yg paloi bawak ke rumah, ada segala mcm jenis bauan yg ntah pe..
pada hari perjumpaan tersebut..
paloi:mak, jom mak masuk bilik paloi, nak temukan mak ngan bakal istri paloi..
mak paloi pun ikut je..
mak paloi: paloi, paloi!!!!! yg ni mayat la!!!
mak paloi pun pengsan
paloi: oooooo.... mayat ni ye, ( paloi mencubit pipi mayat tu sambil tersenyum)
alahai kesian nye paloi, tak tau maksud mayat....


always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

26 rakyat jelata:

Cik Eliza said...

hahahaha!

kesian tol.

ade ke org yg cmnie. ish2. haha

touya said...

Baling lah kat Touya ! Balinglah kat Touya !

FariehanIbrahim [LBC] said...

adeh, mayat pom xtaw. mmg sah paloi! XD

ADfeez said...

cik eliza ~> hehehe... ntah.. ada kot...:P

ADfeez said...

touya ~> baling?/?? hahaha...

ADfeez said...

fariehan ~> hehehe.. ironi la kan nama die paloi ;P

sicomot-comel said...

gile ah nk kawen ngn mayat !!
hahhaha

mmg sah paloi!

kamarukom said...

hahahaha bodo lawak gile paloi~~~

ADfeez said...

sicomot comel ~> hahaha.. ala cter omputih tu leh je???
my ex-brides is a corpse :P

ADfeez said...

kamarukom ~> hehehe.. nama pun paloi kan ;P

A.s.t.i.n.a said...

aihh.. nang paloi nya ya.. *astaghfirullah, saya tak pernah ckp camni.. Insaf*

ADfeez said...

astina ~> Ops.. ekeekekek :P

CahayaCintaIlahi said...

hahaha memang sengal la palOi ni hehehe

ADfeez said...

cahaya ~> hahaha... tulah.. sbar jlah kan :P

Encik MamaT said...

sabor je la dengan kerena aD.. oppss.. si paloi tu.. hehe

ADfeez said...

encik mamat ~> hahahah.. haip!!!
jaatnye!!! ekekekek spank satg :P

CahayaCintaIlahi said...

huhu taw xpew ngeeeee

atie said...

haha..kes bunuh ni..jumpa mayat dlm sungai..hehe

Farhan Zulhusmi said...

hahaha....
mcm mane boleh dia xtaw....ke di x amek atw...hehehe

HEROICzero said...

sadis cerita neh. HAHA!

nadzirah aqilah said...

hahaha.. blur hbs mamat nie..!adoi..

ADfeez said...

cahaya ~> hehehe... sapa suka org paloi kan? :P

ADfeez said...

atie ~> hahaha.. i like the way u thinking..:D

ADfeez said...

farhan ~> hehehe.. nama pun paloi.. ekekekek :P

ADfeez said...

heroic zero ~> kan!!! hahahha.. gelak lg lg dan lg..:P

ADfeez said...

nadzirah ~> kalo mamat kita pgl die blur.. kalo pmpuan bimbo kan? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...