There was an error in this gadget

Wednesday, February 16, 2011

BEDTIME humors....

sblm korang tdo.. meh bc lwak nie dlu....
sblm korang keje sok pg.. meh bc lwak nie dlu...
sblm korang........ apa2 jelah... meh bc lawak nie dlu...

 Lawak 1 : KENANGAN TERINDAH ~ 

Seorang datuk dan cucu sedang berbual bual pada waktu petang…

Cucu : “Tuk, kenapa rambut atas tok beruban?”

Datuk : “Sebab kurang hiburan”
Cucu : “Tapi nenek kata, rambut kat bawah tu takde pun putih??”

Datuk : “Apa mau hairan, Itu kan pusat hiburan!” “Binawe punya nenek ngko!”

Lawak 2 : JANGAN CAMPOR HAL ORANG LA.....~
Seorang lelaki tua sedang berehat di bangku taman bunga.
Datang seorang budak kecil duduk disebelah. Si budak mengeluarkan cokelat dari poket lalu menjamahnya. Habis satu, dia mula lagi satu. Dan lagi. Dan lagi.

Si tua memerhatikan sekian lama. Apabila budak kecil mula hendak makan cokelat yang ke-10, dia mencelah,

"Nak, pakcik nak bagi nasihat sikit"

Budak kecil melihat sambil mendiamkan diri.

"Kalau makan banyak sangat makanan ringan, tak elok untuk kesihatan dan gigi rosak!"

Si budak berkata,"Datuk saya ada nasihat juga."

"Dia pun kata jangan makan makanan ringan?"

"Tak. Dia kata JANGAN MASUK CAMPUR HAL ORANG LAIN"


Lawak 3 : PENGALAMAN PERTAMA ... ~

Cuti sekolah, Ali mempelawa Bakar balik ke kampongnya. Setiba di kampongnya, Ali membawa Bakar bersiar-siar ke ladang ternakan ayahnya. Tiba di sebatang pohon yang rendang Ali berhenti dan berkata, Di sinilah tempatnya aku mengadakan hubungan seks yang pertama!
Bakar: " Fuh! mesti hebat tu!"
Ali: Ha'ah, sedang kami sedang asyik berasmara, tiba-tiba aku terpandang mak dia berdiri betul-betul depan kami.
Bakar: Alamak! saspenya, abis tu apa mak dia kata?
Ali: Mbeeek...mbeeekk!!!!

Lawak 4 : SIAPA YANG CURANGGG???? ~

juliana: abg mie.... datang la rumah sye... rindu lah... lgpun suami sye g oversea td...
helmi:ok.. mlm esk abg g umah tau.. nti pandai la abg tipu istri abg...
juliana: oh ya... sbelum dtg esk.. abg cukur misai kasi licin dulu yer.. abg thukn sye suka lki yg baby_face...
helmi: alamak nie susah skit.. istri abg suka abg simpan misai nti dia marah plak
juliana: alaa... abg nk dtg ke x????
helmi:ok,ana punye pasal abg snggp...
keesokan paginye,smasa helmi nk pergi kerja, dia brpsn kpd istrinye yg dia plng lwt kerana ader meeting... sampai saje di pejabat dia mncukur misainye...
jam 5pg helmi pulang ke rumahnye... istrinya sudah tidur... dgn perlahan_lahan helmi salin baju naik ke tmpat tidur ............ tiba_tiba istrinya trsdr llu mraba_raba wajah helmi yg licin itu dlm kgelapan.....istinya berkata `knapa kau x blk lg jalil,kejap lgi suami akak balik......

p/s : sekian... moge korang mimpi indah... nunyte sume.... ^_^


always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

24 rakyat jelata:

A.s.t.i.n.a said...

lawak no 3... waakakaka

ADfeez said...

astina ~> eh... gmbr da len...
hehee... suka yg no 3 ek??? :P

Bulan said...

yg no3 xleh blah tue. ahakss
lawak2~

ADfeez said...

bulan ~> ekekeke.. da 2 org da suka lawak no 3...:D

Isteri Yang Comel said...

adeh kelako

ADfeez said...

isteri yang comel ~> glad u like it ;D

sicomot-comel said...

hhahha
xboleh blahh la yg ke-4 tuh
dua2 curang !!!
hohoho

Cik Eliza said...

hahaha.

lawok betui lah,

"JANGAN MASUK CAMPUR HAL ORANG LAIN !"

best-best.

hahahaha!

CahayaCintaIlahi said...

muahaha memang sengal semuanya hehe

atie said...

lawak yg last tu pernah bc dlm email..tp lebih pjg dan merapu dialog ye~hoho

FariehanIbrahim [LBC] said...

haha! lwk yg no 3 tu siot jerk! XD

auwww2! pic bwh tu awek uncle ke?? haha! ^^

miss miera said...

hahahaha .. amek , yg last uh same2 curang .... huhu

ADfeez said...

si comot comel ~> mmg suka kan kisah2 incest nie :P

ADfeez said...

cik eliza ~> oh.. suka lawak yg tu ker? :D

ADfeez said...

cahaya ~> hehehee... sengal macam? :P

ADfeez said...

atie ~> aD da ringkaskan.. sbb die ckp xnk lbh dr 50 patah perkataan..LOL :P

ADfeez said...

fariehan ~> hehehe....

awek bwh tu??? cantekkk kan? :P

ADfeez said...

miss miera ~> brulah fair n square :P

Dilla Nur said...

muahaha...oppsss~

Muna rahimah said...

HAHAHAHA ! serius lawak !

ADfeez said...

dilla ~> apa gelak2 pastu ops?? nk kene spank? :P

ADfeez said...

muna rahimah ~> hehehe.. glad u like it :)

Dilla Nur said...

oppss sikap...muahaha ;p

ADfeez said...

dilla ~> hahaha dilla senget :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...