There was an error in this gadget

Friday, February 25, 2011

Kura-kura...


Pada satu masa dulu kan ada Dua ekor kura-kura. Seekor jantan dan betina. Kisah ini terjadi apabila kura-kura jantan berhajat untuk melepaskan nafsunya kepada kura-kura betina. Kura-kura jantan bernama Sinsan dan kura2 btina Fufus.

Sinsan : Fufus... aku chenta pada mu.. aku amat sayang pada mu. stiap saat aku perlukan mu. di dalam hati ini tiada dua, tiga slain mu. mata mu bulat bak bulan purnama. hidung mu kempes berlubang dua, kaki mu empat bercengkerang hijau tua. sekali imbas rupa mu bak model didalam buku tadika. (hahaha, kali ni pasti terjadi apa yg aku nak.)

Fufus: Abg Sinsan, wajah abang manis umpama bulan. maaflah ayang x reti bahsa kiasan.. apa yang abg mahu sbnarnye???( aku tau la kau nak mengawan ngan aku. dasar jantan. jantan la juga).

Sinsan:  abg sbenarnye... sbenarnye... sebenar benar benar benar nye.... nak kan zuriat.. atok abang cakap dlu, klu nak anak kena cakap ngan spesis ayang.

Fufus: ye la abg sinsan.. fufus turut kan saje kata2 abang tu..

sinsan: tercapai jugak hasrat abg ni fufus.. fus chenta ku... marilah kita berasmawan (berasmara untuk dorang) di atas bukit yang tinggi itu.

Maka dengan gigih nya mereka menaiki bukit yang tinggi itu. selama 4 hari berturut2 untuk mencapai cita-cita mereka.. sampai sahaja di atas bukit maka mereka lepaskan lah hajat mereka itu.....

Setelah mereka puas, sang sinsan pun berkata pada sang fufus..

Sinsan: fufus. aku turun dahulu ke bawah bukit.. kalau kau cinta pada ku, kau turun lah ke bawah setelah aku turun dahulu.

Fufus : baik lah abg...


sinsan: abg turun dahulu...

tanpa menghirau kan lagi keadaan fufus.. maka si sinsan pun turun lah.. sampai sahaja di bawah.. dia menunggu si fufus.

satu hari berlalu...
dua hari berlalu...
tiga hari berlalu...
empat hari berlalu...

simsan : kenapa lah si fufus x turun2 ni.... x boleh jadi ni..


si simsan pun memikir kembali mengapa si fufus tidak turun... akhirnya..................

Simsan : aramakkkkkkkkkkkkk........... aku lupa nak terbalikkan dia la...
hehehheeh

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

18 rakyat jelata:

A.s.t.i.n.a said...

oit tau ler harini hari jumaat..

Bulan said...

hahahahhahaha..
kura2 tue pelat L ek.
lawak lawak.
mati kering la fufus tue

ADfeez said...

astina ~> hahahaha.. shhhhhh :P

ADfeez said...

bulan ~> hahahaa... kesian fufus kan? :P

Lucu said...

Haha.. Mati lah si fufus kerana cinta dya..(^_^)

Dilla Nur said...

err...........................

khaifaiz said...

hahaha.. gelak guling lg ni.. kehkehkehkeh

ADfeez said...

lucu ~> nasib si fufus :P

ADfeez said...

dilla nur ~> knp errrr???? :P

ADfeez said...

khaifaiz ~> hehee.. glad u like it ;)

Dilla Nur said...

AD slalu wat dilla speechless...hahak! :0

norafmi said...

~semoga dipermudahkan kehidupanmu wahai teman~


PP terkedu...kelu lidah hendak berkata-kata..
cuma terfikir,..emm sempat plak si aD ni g skodeng sang kura-kura.

Jom Singgah blog PP : Pembacaan dan Pertumbuhan Akal Budi

Mr iz said...

he he he....nasib baik tak mati keras dia...he he he he he

ADfeez said...

dilla ~> hahaha... im good at it :P

ADfeez said...

norafmi ~> hehehe.. thanks.. moga PP pun dipermudahkan urusannya..:D

kura2 tu yg skodeng aD :P

ADfeez said...

mr iz ~> tu la.. kalo x.. comel je mati keras nnti :P

Freaky said...

sebab ape wesss?? x tahuu :(

ADfeez said...

freaky ~> hehee x paham ker????
dah click read more? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...