There was an error in this gadget

Monday, January 31, 2011

X penah JEMu...

aku tgh dengar lagu britney spears- baby one more time
time tgh tulis entri nie...
hahaha kejih kan???!!!

tgh layan mp3 kt tinge nie...
tibe2 bunyi tv capture kt tinge aku....

"Dipersilakan Tuan Sadik Sigaraga dengan anak2 nya...
Afidah, Hamidah... Khasidah... JAlan DAAA"

hahaha...
again.. bapak aku tgk cter P.Ramlee kt tv...
rasanya dah kebape puloh kali die tgk.. 

hahaha.. kita mmg x pnh jemu kan dengan cter tu...
time raya lg lah... berlumba2 stesen tv dok tayang cter tu..
hehe...
padahal kalo nk pkr, jalan cter simple je...
lawak pun cmtu je... hahahaha..
kekadang ada antara kita yg dah hafal pun skrip cter tu.. hehe
tp masih x jemu jemu kan? :)

agak2 ada x cter hari nie yang korang leh tgk berkali2 tnpa jemu? :)



always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

14 rakyat jelata:

HEROICzero said...

rite. kita dah hafal, n dah tahu dah lawak2 dia, tapi bila sampai scene tuh, kita stil gelak terkekek2 jugak.

legend!

ADfeez said...

heroiczero ~> hahaha. btul tu.. tu yg unik tuh.. heheh!

cik-terompah said...

adik aku yg kecik pun senyum sengsorang kat tv tgk cite tu td doh..

AH7 said...

aku xpnh jemu tgk match MU..wlaupun match dah lame

Zulfikar Hazri said...

asal aku mimpi je ko datang..asal aku mimpi je ko datang..ko ni tak boleh tengok aku senang la labi....:) huhuhuhu

nadzirah aqilah said...

betul lah.. cerita nie dah berzaman di keluarkan berulang kali tapi takde plak yang mengeluh suh hentikan kan.. memang la.. tak lapuk dek hujan tak lekang dek panas.. erkk.. betol ke??

ADfeez said...

cik terompah ~> hahaha.. kecik2 lg da blh layan kan cter cenggituh~ ;D

ADfeez said...

ah 7 ~> aha!! good point~ hehehe ;D

ADfeez said...

zulfikar ~> hahaha.. terkejut aku ingktkan ang nk ckp aD dtg dlm mimpi ang tadi.. hahaha :P

ADfeez said...

nadzirah ~> tudia... peribahasa da kua... heheh btullah tu... :thumbsup:

atie said...

cter yang tak pernah bosan..walaupun dh hafal dialog..mmg nak tgk jugak~

ADfeez said...

atie ~> nama pun cliche kan? :P

atie said...

hahah..cis~

ADfeez said...

atie ¬> ahahha.. xmo marh... xmo marh... ekekekek
nnti kene jual :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...