There was an error in this gadget

Tuesday, December 21, 2010

Awasi kentut anda depan GAY!!!!



Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.

"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.

"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.

Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu.

"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.

"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.

Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

Moral kepada lelaki : Jangan kentut dihadapan GAY. AWAS!!

peace bro! =)


always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

21 rakyat jelata:

BULLET said...

ko ni ade2 je la belalang...sian la kat wartawan tu...xpasal2 jek

apiih said...

wahahahaha..sengal punye cite..kah3

mohdandmeriam said...

salam bllg. hahaha fasal kentut pun boleh jadi satu n3 ya..kesian pada wartawan tu ..eh.. gilalah kaum jenis tu ya..

E.d.Y said...

aduii..bahaya tu...kene control sikit kentut skrg nie

BELALANG said...

bullet :hahah... so bullet.. hati2 k.. suami org pun kene gak..

apiih : heheheh...

mohd& meriam :hahaha.. saje je bosan2 ... hehe

edy : hahaha..len kali nk kentut.. kene ada silencer... bru selamat =P

nas said...

cerita yg klaka n sengal...wakakakakkaa....sempit punyer pasal..:P

BELALANG said...

nas ~> so.. nk slmt.. jgn smpit2 k :P

taufiq helios said...

wahaha..fiq golek2 baca cite belalang...ni btol ke cite nih???waaaaa,....ahah

BELALANG said...

fiq ~> ntahla... btul kot.. :P

Anisa Hang Tuah said...

hahahahhahaha
lucu laa

AD feez said...

anisa ~> hahaha.. glad u like it :)

mr.syazwan said...

perh mcm gaya tu ye

ish2...

terus meka buat kenduri ye

Tuan Penasihat said...

pergh!! menakutkan.

YanaMIB said...

hahaha mcm tu rupanya cara dorg nk tau 'gay' tu dara ke x...tak menahannn~ =P

CEPET said...

ilang dara tak leh kentut dah ke?

AD feez said...

mr syazwan ~> hahah.. benda segar dr ladang katakan :P

AD feez said...

tuan penasihat ~> mmg menakutkan... heheh :D

AD feez said...

yanaMiB ~> agak sengal jugak kan? :P

rossoneri said...

hahahah boleh pulak buat teori cam tuh haha

AD feez said...

cepet ~> boleh.. tp bunyinya... pOFFF!!!! sekaligus keluar.. hahahah :P

AD feez said...

rossoneri ~> hahaha.... saja je buat citer sengal :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...