There was an error in this gadget

Sunday, December 05, 2010

18sx : Cara paling mudah.....


Ujang, masih belajar dalam darjah 2. Ayah ibunya sudah bercerai 4 bulan yang lalu. Ketika Ujang pulang dari sekolah, dia melintasi bilik tidur ibunya dan mendengar desahan desahan.. Dia melihat dari balik pintu, ibunya sedang berbaring dalam keadaan tanpa pakaian, dan sedang meramas-ramas dadanya, sambil merintih “Aku nak lelaki ….. aku nak lelaki ….”
Dua hari kemudian, ketika pulang dari sekolah, Ujang sekali lagi melintasi bilik tidur ibunya dan mendengar ibunya sedang merintih. Ujang sekali lagi mengintip, dan melihat ibunya sedang dalam keadaan telanjang bulat, ditindih oleh seorang lelaki.
Ujang terpaku sejenak. Lalu ia cepat-cepat menuju ke bilik tidurnya. Dengan segera Ujang membuka seluruh bajunya,telanjang bulat. Lalu dia berbaring di katilnya, meramas-ramas dadanya, dan merintih : “Aku nak basikal… aku nak basikal………

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

18 rakyat jelata:

Lelaki Ini said...

hahahaha!
kelako sgt2!
gelak guling2!

Encik Bell (beLalaNG) said...

lelaki ini ~> hehe... glad u like it :)

miss miera said...

hahahahaha...
ajaran sesat namenye...
huhu

Encik Bell (beLalaNG) said...

miss miera ~> jgn tru keyh :P

Nur Areefah said...

budak2 mmg mudah terikut hehehe

latest entry : takutkan orang lebih dari takutkan Pencipta

Nur Ardilla Najwa said...

jemput join contest d blog saya...

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

Encik Bell (beLalaNG) said...

nur areefah ~> bahaya kan? :P

Encik Bell (beLalaNG) said...

nur adilla ~> insyaAllah bllg join :)

miss miera said...

ok...kompem2 miera x tiru...
eeeuuwww...
hahahahahhaa

E.d.Y said...

belalang la budak tu kan?

Encik Bell (beLalaNG) said...

miss miera ~> hahaha.. bis tu miera buat cmne nk basikal? guling2 ker? :P

Encik Bell (beLalaNG) said...

edy ~> jahat arrrrrrr!!! cisss!! entah2 edy.. hahaha :P

Tomato Gurl's Life said...

adeh..kesian ujang...

Encik Bell (beLalaNG) said...

cik tom ~> kesian kan.. belikan die basikal :P

qieranna said...

ha ha ha

Encik Bell (beLalaNG) said...

qieranna ~> hak hak hak

miss miera said...

nk beskal mintak je lah kat ayah....huhu...
:))
xpayah susah2 nk ber*********************

hik3

Encik Bell (beLalaNG) said...

miss miera ~> hahahaa.. tu slh satu cara die :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...