There was an error in this gadget

Thursday, December 23, 2010

DISCO XYZ!!!!

Seorang lelaki dalam keadaan kelam kabut, masuk berjumpa seorang teman yang boleh dipercayai untuk meminta nasihat.
"Bini aku dah berlaku curang terhadapku. Setiap malam dia ke Disko XYZ untuk mencari jantan. Malah. dia akan meniduri mana-mana jantan yang mengajaknya. Arghhh!!! Dah naik gila aku. Apa yang patut aku lakukan?".

"Bertenang", kata si teman. "Tarik nafas dalam-dalam. Lepaskan perlahan-lahan. Sekarang, cuba kau beritahu aku pukul berapa bini kau biasa pergi kesana dan lokasi Disko XYZ itu."



hahahhaahah~


p/s: x pnh p clubbing... sapa nk bwk? ekekekekek :P
always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

6 rakyat jelata:

mohdandmeriam said...

salam adfeez...mengucap banyak2..ingatkan Allah..tulah berkawan dgn orang macam tu mesti ambil kesempatan diatas kesusahan orang..bukannya memberi nasihat..

ADfeez said...

cik yam ~> wassalam cik.. hehe.. tadelah cik.. memain je..hehe... saja nk berseloroh.. apapun terima kasih yerr atas nasihat cikyam :)

Annie said...

Hahaha...ambik kesempatan si kawan atas kesusahan.

ADfeez said...

annie ~> x blh pakai kan kwn mcm tu ?:P

Cz Aina said...

haahahaahahaha..

ADfeez said...

cz aina ~> glad u like it :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...