There was an error in this gadget

Saturday, December 04, 2010

18sx : Kurang 5 sen.. kalo x ... hijau!!!!


Kisah ni berlaku masa zaman perang, sepasang suami isteri baru kawin dalam 2 minggu. Si suami askar, isteri plak suri rumah. Memandangkan si suami kena pegi perang utk tempoh yang lama, dia org berpakat tak nak anak lagi.... Suami pun pegi kedai nak beli kondom nak rancang kehamilan agaknya.....
Kat kedai tu ada 2 jenis kondom je, 1 warna itam, 1 lagi warna hijau. warna hitam harga 20 sen sepeket, warna hijau harga 25 sen. Kalu ikut pilihan si suami nak yang warna hijau. tapi si suami bwk duit 20 sen je..... takpe la.... beli jugak la yang hitam.....
Bawa balik umah, dia pun guna la kondom main ngan bini dia....
Selang beberapa hari, datang panggilan perang, maka si suami pegi berperang.... tinggallah si isteri yang kegersangan sorang.....
1 bulan boleh tahan lagi...
2 bulan boleh lagi.....
masuk bulan ke 3, si isteri dah tak tahan......
kebetulan jiran sebelah umah dia ada sorang lelaki negro..... disebabkan dah 'tak tahan' si isteri tu ajak la laki negro ni main ngan dia....
negro ni suka sangat la.... org dah pelawa....
Lebih kurang setahun lebih balik la si suami dari medan perang.... bila sampai umah dia tergejut beruk tgk isteri dia gendong baby....
marah betul si suami..... bila dilihat baby tu dia lagi terkejut..... sebab kulit baby hitam tak mcm dia ngan isteri........
Marah campur hairan...... dia pun buka laci almari solek, amik peket kondom yang dia tinggal dulu.....
Marahnya bertukar gembira..... dan memberitahu isteri..... "tak pe la sayang, abg terima takdir anak kita ni, nasib baik kurang 5 sen.... kalau tak hijau anak kita....."

Hahaha.......

p/s : kalo warna warni... anak die cemana? :P



always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

10 rakyat jelata:

nas said...

susah kot aku nk faham entri ko kali nie coz ader macam2 makna..hahhahahaa
hijau n kondom naik 5 sen cm situasi sekarang jerk..hehhee..minyak naik...
kondom???? hahaha...kalau warna warni lagi bestt..p/s pakai bercahaya punye la :P


kondom-kondom yang pelik dan pelbagai perisa! (18SX)

Encik Bell (beLalaNG) said...

nas ~> nie kisah zaman dlu kala.. time nie xde masalah harga naik.. bygkan lah kondom pun 20sen :P

Belalang Hijau said...

hahaha macam org dah kawen kembarku ini...

hamzah ian said...

ah sudah.. kalerfull

Encik Bell (beLalaNG) said...

belalang ~> ngeh ngeh ngeh.. kawin dah... nikah blm :P

Encik Bell (beLalaNG) said...

hamzah ian ~> brulah cantek!

zulfikar84 said...

negro tu yg untung.... hahahaha dengan tokey kedai runcit....

Encik Bell (beLalaNG) said...

zulfikar ~> HAHAHA.. kan?sian suami die.. idup2 kene tpu :P

Tomato Gurl's Life said...

kalau warna warni anak dia pelangi la..hehe ;)

Encik Bell (beLalaNG) said...

cik tom ~> cantik kan pelangi??? brulah colorful! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...