There was an error in this gadget

Saturday, December 04, 2010

Serah kepada yang di atas.....

Pada suatu hari Si Amin disuruh oleh emaknya mengambil mangga di kebun. Sedang Amin memanjat pokok mangga, tiba-tiba dia terlihat ke bawah ada sepasang remaja sedang ‘bercekerama’. Maka berdirilah bulu roma Si Amin. Dia pun bertahan di atas pohon sambil menahan lututnya yang semakin mulai gemetar.

Tak lama kemudian didengarnya suara isak tangisan remaja perempuan itu, sambil tersendat-sendat dia bicara. “Abang macamana kalau saya hamil nanti? Abang kena bertanggung jawab.” “Sudahlah, dik, kita serahkan semua ini pada Yang Di Atas, ” jawab si lelaki..

Si Amin terperanjat lalu dia berteriak, “Wah! wah! kamu berdua yang sedap-sedap di bawah, senang-senang nak serahkan semuanya pada aku! Aku kan cuma tengok saja, usik pun tidak!!”



hahahahahahah~ 
always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

12 rakyat jelata:

zulfikar84 said...

aku kalau bosan, masuk blog belalang baca lawak... hahahahahaha lawak...

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

hahahahaaha~~adehh...nasib ko Amin..sapa suruh ko skodeng..kah..kah..kahhh

Encik Bell (beLalaNG) said...

zulfikar ~> hehe.. thank u very much! ^^

Encik Bell (beLalaNG) said...

lagenda budak nakal ~> hehe.. amin tu stupid dump kan? :P

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

hahahaha~~hahaha~~btl2..adehh terhibur aku masuk blog hang..sempoi2

Encik Bell (beLalaNG) said...

lagenda budak nakal ~> blog ang pun apa kurangnya :D

Lelaki Ini said...

hahahha
budak gatai!

miss miera said...

hahaha....xpasal2 kan...huhu

Encik Bell (beLalaNG) said...

lelaki ini ~> kamu tu gatal x? :P

Encik Bell (beLalaNG) said...

miss miera ~> lain kali... tgk dlu line clear ke x yer..:P

Tomato Gurl's Life said...

hahaha..amin oh amin...seronok bc lawak kat blog bell..

Encik Bell (beLalaNG) said...

cik tom ~> glad u like it walaupon unsur 18 keatas... huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...