There was an error in this gadget

Tuesday, December 28, 2010

ORang GILER!!!!

Seramai 26 orang gila dari malaysia telah dibawa ke amerika untuk brjumpa dgan d0ktor pakar.. Mereka semua telah dbawa dgan sebuah kapal terbang yg besar...






Nak dijadikan cerita,sewaktu dalam perjalanan,mereka teramatlah bising nye,kecoh bt0l,bese la..kalu da same2 gila,ada je mende bodoh dorg wat. So,kbisingan dorang ni tlah mbuatkan captain pilot marah.. Lalu,cptain pilot ni telah menyuruh co pilot untk mlihat apa yg brlaku di belakang. 
Apabila saja co pilot melihat apa yg brlaku,trkejut beruk la co pilot bila melihat orang2 gila tsebut sdang brmain bola sepak di belakang...MU vs Chealsea kata org gila 2... 


Co pilot 2 apa lg ,marah la. Hoii gila!tak boleh main bola dalam kapal terbang!! 
Stelah dimarahi,terdiam la semuanya.terkesima... Namun,selang bberapa minit kmudian,cptain brasa curiga kerana suasana begitu tenang d belakang..senyap jek..
Lalu cptain pilot menyuruh lg co pilot melihat apa yg blaku di belakang. 


Stelah diperiksa,terkejut beruk lg la co pilot bila mlihat hanya tgal 4 orang gila saja..co pilot hairan lalu brtanya. Co pilot: oi gile,apa da jadi?mana kawan2 seangkatanmu yg lain?? 
Gila : daa encik pilot x kasik kamik main bola dalam kpal trbang,dorang main la kt luar..ape da gila jugak encik ni.hahah 
Co pilot : erk,aku pulak gila?habis,apa kamu 4 orang ni buat dalam ni??nape x ikot kawan kamu main kt luar? 
Gila: encik ni gila ke?kan kami ni pemain simpanan.....


hahahahahahah~ 
always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

10 rakyat jelata:

miss miera said...

hahahaha....
arwah la pemain2 2 sume ... huhu

CahayaCintaIlahi said...

hahaha sengal mang org gile btol hehe

sHaH said...

salam..

mr.syazwan said...

HAHAHA

adehhh

tpi apa kena mengena ngan pic atas tu?

teng3

ADfeez said...

miss miera ¬> tu la... saba je la :P

ADfeez said...

cahaya cinta ilahi ¬> nama pun org giler kan? :P

ADfeez said...

shah ¬> wassalam :D

ADfeez said...

mr syazwan ¬> ahhaha... gmbr tu saja je.. penyeri entri :P

CahayaCintaIlahi said...

hehe aah la huhu

ADfeez said...

cahaya : heheheh * wink!!! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...