There was an error in this gadget

Monday, December 27, 2010

LOve is ick!!!!!!

Walau pun kau bersamanya...KAu tetap aku yang punya...
biarku telan pahitnya..agar kau bahagia...
SIang dan malam aku  menanti... walau diri ku x dipeduli..
sayang kau x menyedari.. cintamu ada disini....

kalo baca bait2 kat ats nie... mcm desperado je kan... hahaha...
tp tulah cinta.. org ckp dengan cinta macam2 benda blh jadi...
dah nama cinta pun buta... tu yg kekadang org dok buat benda2 bodo...
benda2 yg blh di anggap memalukan...
ooo siyes.. kalo ada org snggup buat benda2 cmtu..untuk anda...
hargailah.. sbb tu lah perkara plg romantik kot!!!!

aku??? x romantik....!!! siyes x.. tp aku tau cmne nk menghargai pasangan aku!!
hahaha.. wanna try? theres no harm in trying... ekekekekek!

p/s : AD single n Available.... *giler promote!!!!!


oh entri nie x jiwang sgt... nk tgk entri jiwang??? klik sini NOV 09... 
tatau pasai apa bulan tu sume entri jiwang... geli nk mmpus bila bc blik :P

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

6 rakyat jelata:

Anisa Hang Tuah said...

love stinks!

ADfeez said...

anisa hang tuah~> setuju!!! stinks cm sinki kan? ekekekek :P

miss miera said...

gilelah ... layan jiwang skunk .. huhu

eh , kene isi borang x???
nggeee ~.~

NICK IRFAN said...

jiwang jgk entry ni.. hehe

ADfeez said...

miss miera ~> hahaha.. bila dengar lgu jiwang.. nilah jadi.. ekekeke...

isi borang.. xyah.. touch n go kan ada.. ekekek ;P

ADfeez said...

nick irfan ... ni x ckup jiwang lg.. nie.. tgk entri lama.. jiwangggg giler...

November 09

kebetulan bulan nie.. jiwangggg je :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...