There was an error in this gadget

Saturday, March 05, 2011

5+5 = 11???


Sani murid tahun 2 yang agak lembab dan suka menyendiri. Cikgu yang palig dia takut ialah Cikgu Kumar, guru matematik sekolahnya. Dengar suara Sir Kumar menengking rasa nak terkencing.. . suatu hari Sir Kumar memulakan kelas dengan menguji kecekapan conggak. semua murid berdiri dan kalau tak dapat jawab, berdiri atas kerusi.
Semua murid mesti jawab spontan.. tak boleh kira.. bila tiba giliran Sani, Sir Kumar menengking 5 + 5 berapa ? cepat!!!!!. Sani cuba mengira secara sorok. Dia masukkan kedua-dua tangannya dalam kocek seluar. Bergerak-gerak seluarnya kerana menghintung. .. mana yang ada bonjol2 tu die kira..rasa nak terkencing pun ada sebab takut... Sir Kumar senyum melihat telatah Sani. Cepat Sani.. 5 + 5 berapa..


11 cikgu... .. Sir Kumar senggih sambil keluar kelas... .
(korang paham tak macammana boleh datang lagi 1 tu? kalau paham...bagusss.... hehehheee...) 

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

8 rakyat jelata:

.: iEyLa :. said...

issyy..xsesuai tuk bahan bacaan 18thn ke bawah..hehe

bjay69 said...

paham... :)

sicomot-comel said...

Kah Kah Kah !!

AD lucah !!!!!!

hahahaha

HEROICzero said...

HAHAHAHAHAHAHAHAH!

kanak2, mudah keliruuu~

ADfeez said...

ieyla ~> hahaha.. lupa nk warning... :P

ADfeez said...

bjay69 ~> hehehe.. kalo paham.. xpe..:P

ADfeez said...

sicomot comel ~> hehehe.. lucah light2 je...:P

ADfeez said...

heroic zero ~> ang dlu mcm tu dak? :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...