There was an error in this gadget

Monday, March 21, 2011

betul dan salah...

ada betul nya kalo kekadang kita melangar undang2...
sbb undang2 x sumenya blh pakai
ada slhnya kalo kita terlalu mengikut undang2...
sbb kemudian hari kita akan ditindas....

ada betul nya bila kita x puas hati kita marah...
sbb dengan marah dpt bgtau orang yang kita serius...
ada slhnya kalo kita selalu mrh2...
sbb nnti amarah akan menguasai diri kita....

ada betulnya kalo lelaki kahwin banyak....
sbb bilangan wanita kt dunia nie da bertambah...
apa slhnya kalo lelaki "nikah" banyak...
sbb kalo x nikah... nnti depa kawen len....
cmna???
sapa nk jwb...

har har har~~~~



always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

16 rakyat jelata:

Oasis said...

Yg dkt last2 tu betul. Sokong 100%. Dah dibagi peluang...moh la kita kawen. Eeii...tak sabar plak rsnye.

Cik Eliza said...

nice ! nice!

haha

Bulan said...

ade salahnye lelaki kawin lain.sbb da gatal sgt kot.huhuhu

ADfeez said...

oasis ~> hehehe calon da ade ker??? heheh :D

Freaky said...

freaky tak suke undang2 lebih2 lagi undang2 yang dibuat oleh manusia

HEROICzero said...

yang kawen tu, x nak sentuh lah. pendirian aku, masih tak nak kahwin empat. mahu dua saja.


*undang2 hu? satu yang kau perlu faham. undang2 itu bukan keadilan.

fikir.

dapat?

gud. =)

FariehanIbrahim [LBC] said...

ada betol nye budak comel nie semmgnya comel,
xde slh nye nk puji pom! ngahahaa ;PP

ADfeez said...

cik eliza ~> hahahahaha... eliza mmg adik sejati abg... sokong je... hahahha :P

ADfeez said...

bulan ~> kan sunat kwin byk.... sunnah Rasullullah.. heheh :)

ADfeez said...

freaky ~> samalah kita.. hehehe.. benci menyampah menyirap! :P

ADfeez said...

heroic ~> hahaha.. madu juga walaupon 2.. aku pun tamau 4.. mahu 2 saja.. ekekeke :P

ermm paham.. *nodding head

ADfeez said...

fariehan ~> hahaha.. ada orang perasan lah pulekssssss :P

♕ Mr.IX ♂ said...

pape pun biar lah berpada-pada...blh jadi betul, klu terlebih jadi salah...

ADfeez said...

mr IX ~> hehehe... so jgn btul sgt.. jgn slh sgt yer? :P

Zulfikar Hazri said...

yang penting kawin lebih dari satu bukan saja sunnah.. tapi sebenarnya ia adalah syariat...

jikalau boleh berlaku adil... :)

ADfeez said...

zulfikar ~> hehehe.. ada plan nk kwen buy2k ker? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...