There was an error in this gadget

Sunday, March 06, 2011

Pontianak.... *auto-publish*

pada suatu malam jumaat semasa *keliwon*. 3 org pontianak sedang mengadakan pertandingan menghisap darah siap paling banyak.


pontianak yg pertama pon memulakan pertandingan.5 minit kemudian dia pon kembali,mulutnyer di penuhi darah.dan dier berkata"dalam masa 5 minit aku boleh hisap semua darah orang kat kampung baru nie".

pontianak yg kedua tidak berpuas hati terbang sepantas sebuah ferrari.2 minit kemudian dier kembali ,dari mulut sampai ke hidung berlumuran darah,dan berkata dengan gahnya"dalam masa 2 minit aku dah hisap darah sumer orang kat kuala lumpur nie".

dan pontianak yg ke3 tidak berpuas hati!!lalu dier terbang lebih pantas daripada kilat.tak sampai 10 saat dier pon kembali.seluruh mukanya bagai dilumuri selaut darah.kedua dua pontianak yg lain tu berkata ngan serentak"wow...baper negara ko hisap darah orang nie".

dan pontianak tu pon berkata"ko nampak tak tembok kat depan tu?"dan kedua dua pontianak tu berkata"nampak!".dan dier pon berkata"aku terlanggar dok tembok tu!!! sengal btol!!! 



always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

4 rakyat jelata:

A.s.t.i.n.a said...

adehlaaaaa Ad! pontianak takde sensor keee? zaman dah maju nehh beli lersensor depan

AH7 said...

hahha...sengal...die rabun malam ape...

ADfeez said...

Astina ~> kalo ada pun.. rambut tu panjng sgt... nk kene beli wiper lak...:P

ADfeez said...

ah7 ~> ehhehe.. mgkin kot :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...