There was an error in this gadget

Wednesday, March 23, 2011

Crocodile...


Ade sorang lelaki die ni suke berenang.. tapi die berenang pakai baju ,tu lah yang peliknye.
Ok, pade satu hari die berenang kat jeti. Tengah syok-syok berenang tibe-tibe ade buaya datang kat die ni. Die ni langsung tak takut sampai  buaya tadi tak makan lelaki ni. Orang ramai nampak  peristiwa tadi. Lepas je mandi ade sorang tanye die kenape die tak kene makan ngan buaya tadi.
Dengan selamba die cakap "Aku kan mandi pakai baju tadi aku mandi pakai baju jenama croccodile. Buaya tu nampak die aku ni sbg kawan die, jadi die tak makan la.
Orang tadi tergaman mulut sampai ade lalat masuk. Sekian..



always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

12 rakyat jelata:

khaifaiz said...

haha.. gle ah mandi pkai baju crocodile

ADfeez said...

khai ~> giler kan???? cm murahhh je bju tu :P

mr.syazwan said...

kalau dia pakai baju mickey mouse rasa2 mcm mana ye

=_=

hysman said...

hahahaaa....
klu kwn pkai baju lecoste agak2 buaya tu takut tak?

izzysabki said...

tp klu ko la mandi xpkai bju...aku rasa xda buaya nak mkn ko...sbb.....fkir2 la sndiri:D

Oasis said...

owhhh...cam tu ke?

dasar buaya...suka diskriminasi

ADfeez said...

mr syazwan ~> hehehe.. slmt kot.. sbb buaya x suka tikus... :P

ADfeez said...

hysman ~> hehehe.; tgk buaya jugak la.. kalo buaya tembaga x tkot kot.. ekekekek :P

ADfeez said...

izzy ~> hahaha.. mangang...
ko pkr btul2.. antara ko ngan aku sapa lg die selera nk makan???? hahahha

ADfeez said...

oasis ~> hehehe mana lg teruk.. buaya atau " arnab bermain"??? :P

Eazy Izzuddin said...

hahaha
ade gak eh org mandi pakai baju crocodile...
xD

ADfeez said...

eazy izuddin~> hehhee... xde swimsuit kot :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...