There was an error in this gadget

Sunday, January 02, 2011

Lawak hujung minggu.....

cerita 1 : Waktu HIdup tinggal 10...

Setelah memeriksa pesakitnya seorang doktor berkata

"Keadaan anda amat buruk. Anda hanya punya waktu hidup 10..."

"Sepuluh apa?, bulan, minggu, tahun, hari?", tanya si pesakit gugup.

"9...8...7...6..."

¸.•*¨`*ིྀღ•♫♪¸.•*¨`*ིྀღ•♫♪¸.•*¨ `*ིྀღ

cerita 2 : MInta tolong....

Pada satu hari seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah datang berjumpa dengan seorang doktor untuk membuat analisis kandungan jumlah sperma yang ada di dalam air maninya. Kemudian doktor itu pun memberikan botol sambil berkata "Pakcik ambil botol ini dan esok datang balik jumpa saya bersama dengan contoh air mani pakcik di dalam botol ini ye."
Pada keesokan harinya, lelaki tua itu datang kembali bersama botol yang diberikan oleh doktor semalam. Namun begitu doktor itu tengok di dalam botol itu kosong saja dan tidak ada lansung air mani orang tua itu. Lalu doktor pun bertanya kepada orang tua tersebut, mengapa tak diisi contoh air mani ke dalam botol tersebut.
Lalu lelaki tua itu pun menjawap.
"Tuan doktor, ceritanya begini, memula tu saya gunakan tangan kanan saya tapi tak dapat jugak. Kemudian saya cuba guna pula tangan kiri saya pun tak dapat jugak. Kemudian saya suruh isteri saya tolong pula. Isteri saya memula guna tangan kanan tapi tak dapat jugak, kemudian guna tangan kiri pun tak dapat jugak. Kemudian isteri saya cuba menggunakan mulut pula, memula dia pakai gigi dalam tapi tak dapat jugak, kemudian guna gigi di luar pun dapat jugak. Sungguh susah, akhirnya kami panggil anak perempuan jiran di sebelah rumah kami, dan dia juga telah mencuba gunakan mulut dan tangan tapi tak dapat-dapat jugak." Terang lelaki tua itu.
Doktor amat terperanjat. "Apa..! Awak mintak tolong dari anak perempuan jiran awak..??!!!!"
Lelaki tua itu menjawap lagi. "Ya betul tuan doktor, bagaimana kuatnya kami berusaha, tapi masih tak dapat-dapat juga nak bukak..............
PENUTUP BOTOL nih...!"

¸.•*¨`*ིྀღ•♫♪¸.•*¨`*ིྀღ•♫♪¸.•*¨ `*ིྀღ

cerita 3 : Panadol....

Asari melihat rakannya, Ajoi sedang membuat kopi. Kemudian memasukkan
sebutir ubat panadol ke dalamnya. Dengan kehairanan Asari bertanya
kepada Ajoi…

Asari: "Kenapa kau masukkan panadol dalam kopi tu?"

Ajoi: "Kopi ni panas… bagi panadol kurang sikit panas dia…"

¸.•*¨`*ིྀღ•♫♪¸.•*¨`*ིྀღ•♫♪¸.•*¨ `*ིྀღ

cerita 4 : Terpaku....

Sewaktu merayakan ulangtahun perkahwinan yang ke 15 tahun, seorang isteri mengingatkan suaminya.

Isteri: "Apakah kamu masih ingat sewaktu kamu melamarku, aku begitu terpaku sehingga aku tidak bisa berbicara selama 1 jam?"

Suami: "Ya, sayang, itu adalah 1 jam paling bahagia dalam hidupku..."

maknanya........paham2lah sindri....

p/s : HAppi sundae  guys!!!!!

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

6 rakyat jelata:

Anisa Hang Tuah said...

hahahahha
lawak la...

hiburan hujung minggu
:)

ADfeez said...

anisa hang tuah ~> heheheh :D

NAZRUL AZAT said...

suke buat lawak, ahahahahaaaaa

ADfeez said...

nazrul azat ~> hidup kita kene ceria kan kan kan? :D

RuSh D said...

lawak btol...hahaha

ADfeez said...

rush D ~> heheheh .>D:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...