There was an error in this gadget

Thursday, January 13, 2011

Percayalah Cakap aku nie!!!

Kan dah cakap.....
tp x caya.....
DEGIL!!!!!
nk kene ada bukti jugak....
baru nk percaya....

sekarang da bagi bukti.... so percaya lah...
kalo degil jugak...
tatau lah nk cakap apa....
hish!!!!


orang cakap Facebook x jadi tutup lah! noktah!. titik! sekian!
=_+

p/s : *tarik nafas lega.. x perlu aku nk remove segala haram jaddah yg ada kt FB tu :P

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

24 rakyat jelata:

awekmerahjambu said...

ahahah..same seyh cume ko gne paper cut..rajin tul ko bce paper..kih3!

ADfeez said...

AMJ ~> ekekeke... x fren ngan fb dlm fb.. saja je xnk approve..
boleh x ckp mcm nie? :P

..hizamirahim.. said...

haha.
dasat2.
dah lama dah agak benda ni.
=.=

ADfeez said...

hizami rahim ~> propa je kan sume tu :P

atie said...

sapa yang percaya FB tutup ni???

sudah-sudah la buat entry FB tutup..Tak tutup ye..tak mungkin yahudi sorang tu tutup menda yang melalaikan orang..hoho

NAZRUL AZAT said...

aku dh xaktif FB, maleh dah nk hadap menatang tu

O'gosh said...

fuhhh..lega...

Pem.Perpustakaan said...

tak tahu nk komen apa2..
Ada pun - ok bagus,
Tak de pun - ok bagus.

Yg penting diri kita sendiri yg boleh menilai yg mana perlu diikut dan di jauhi.

Semoga dipermudahkan segala kehidupanku dan sahabatku. =)

mR.sYaH said...

baguslhkn.. xyah nk buang segala mcm dlm fb tu.. dh r byk.. heheh..

mr.syazwan said...

xkisah fb tutup


blog kan ada...

haha

CahayaCintaIlahi said...

hehe sabar AD
sabar.. hehe
ok da taw da
titik...
hehe ;)

Oasis said...

ha kan dah ckp...khabar angin je smua tuh.

ADfeez said...

atie ~> kan!!! gile nk tutup fb... musnah hancur berkecai harapan die nk jadi continuos millionaire....

ADfeez said...

nazrul azat ~> ye ker? i bru nk connect2 ngan u kt fb.. ekekekeke :P

ADfeez said...

o'gosh ~> die hard fan FB ker? :P

ADfeez said...

pem. perpustakaan ~> setuju pp...
yg penting diri sndri da ckup matang untuk tahu mana btul dan mana slh :)

ADfeez said...

mr syah ~> tu la... hehee
jenuh nk buang satu2... kalo skit xpe.. nie byk..:P

ADfeez said...

mr syazwan ~> blog lain.. fb lain.. eheheh :D

ADfeez said...

cahaya ~> hahaha.. saje je buat mrh2...tp x mrrh pun.. ekekekek :D

ADfeez said...

oasis ~> hehe.. sy pun terkena :D

Eazy Izzuddin said...

lega fb x tutup hehe
;)

ADfeez said...

eazy izzudin ~> risau die :P

CahayaCintaIlahi said...

hehe senyum tak prlu kata apa apa ;)))))

ADfeez said...

cahaya ~> manis pun senyum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...