There was an error in this gadget

Tuesday, January 04, 2011

Movie Review : Death Bell 2 : Bloody Camp

Seharian aku xde... kua p tgk wayang kt midvalley n lepak ngan member...
la nie.. bru balik..
balik je trus update blog!!!
rindu kt korannnngggggg shumeeeeee

tadi tgk cter korea nie...
pertama kali tgk kt panggung.. amik risiko..
kebetulan kawan tu minat sgt ngan korea.. so xpelah..
kasi chance layan jugak...

short sinopsis : satu kelas terpaksa bermalam di sekolah kerana mereka di berikan kelas
tambahan, satu demi satu ganguan telah berlaku kerana di percayai dahulunya 
berlaku suatu kematian... bagaimana mereka ingin melepaskan diri apabila seluruh
sekolah itu telah dikunci???

ok.. pada ad.. ad bg 3.5 bintang dr 5...
oklah.. cerita ini berunsurkan seram + ngeri....
macam final destination version korean...
pembunuhan die boleh tahan... 
duration pun x lama.. sejam 40 minit je....

jalan cerita pun x berat... senang untuk di fahami...
oh.. mangsa2 yang mati dlm cerita ni pun mmg patut mati..
so xde yang x bersalah akan mati..
fair la kan? 

sapa2 yg minat korea n cerita bunuh2 nie.. apa lagi.. grab a ticket n watch it...


always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

8 rakyat jelata:

Zulfikar Hazri said...

lain kali blogger2 kuar tengok wyg sesame k....

p/s anda telah di tag
http://zulfikarhazri.blogspot.com/

ADfeez said...

ikar ~> betul2.. tapi sblm2 nie pun da ada dah blogger punya gathering ;)

mohdandmeriam said...

salam feez..seronoknya jadi orang bujang tak ada siapa marah kemana pergi kan..makcik juga suka tenguk cerita korea..tenguk dalam tv je le..
feez..tolong promotekan guest house makcik pada kawan2..tenguk blog rumah tamu sri pauh..thanks ya feez..

Azam Shah said...

errk. citer ganaz2 nih buat loya tekak lak tengok :P

Solihin Zubir said...

pergh.. cita ganaz ke ni?
tp aku lbet tertarik tgok cite kongsi2 gelap ni... hehe..

ADfeez said...

kak yam ~> hehe.. bujang sekali je...

insyaAllah kak yam... sesama melayu kita mmg tlong menolong ;)

ADfeez said...

azam shah ~> hehe.. ye ker??? suka cter romantik ek?

ADfeez said...

solihin zubir ~> hehe.. tp citer nie bunuh2 gak.. sadis gak bunuh die.. ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...