There was an error in this gadget

Saturday, January 29, 2011

Tips2 Untuk Cover Malu


Berikut adalah tips tips berkesan untuk cover malu, bukan cover kemaluan ok? hehe
a. Jika diketawakan rakan ketika tertidur kat opis hingga meleleh air liur basi…terus bangun separuh sedar dan buat-buat kene sawan sambil keluarkan lagi air liur. Gerenti member korang akan panik dan berenti ketawakan korang.
b. Kalau tersilap menyapa orang yang tak dikenali…teruskan
menganggap dia kenalah korang dan bagi dia duit kononnya korang pernah berhutang dengannya. Mesti dia pun mengaku korang kenalannya.
c. Jika ditegur orang kerana zip seluar terbuka…jawab je dengan selamba mengatakan ini adalah gaya berfesyen atau katakan bahawa zip itu rosak sambil berfalsafah ‘biar rosak zip, jangan rosak akhlak’.
d. Bercakap sorang diri kerana member ketinggalan kat belakang…teruskan bercakap dan ketawa sambil menyumpah member korang tu sensorang. Tentu orang takkan gelakkan
kerana menyangka korang ada masalah mental kronik.
e. Tersilap masuk tandas wanita… buat buat wajah gelabah dan cemas sambil berlakon menyatakan tujuan korang masuk kerana nak mencari isteri atau awek korang yang dah sejam tadi tapi tak keluar-keluar lagik.

ekekeke... 

always be a good boY/gaL... dont Get SpanK!!!~[^_*]V~

10 rakyat jelata:

RuSh D said...

byk sungguh tips cover malu..hahaha

ADfeez said...

rush D ~> utk hang jugak.. ekekek :P

sicomot-comel said...

hahahha..

bila tergelak sensorang mcm org giler sbb bace entry ni, teruskan saje gelak tawa itu..

mungkin dapat menghalau hantu2 yg nak kacau di malam hari???

wakakkaka

ADfeez said...

sicomot comel ~> hahaha.. wah.. ayat die mcm berpantun da...
hhee..thanks comment ^^

bighagenjo said...

wahahaha! boleh pakai ke ni?

ADfeez said...

bighagenjo ~> hahaa.. mestilah buleh... hehe ;D

tukang merepek said...

terbaek la sume tips tu!
hahahaha

Dilla Nur said...

like!!!

ADfeez said...

tukang merepek ~> tirulah.. hahahah :P

ADfeez said...

dilla nur ~> hehee.. mcm status kt fb lak :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...